کد خبر: ۱۴۱۱۹۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
نايب رئيس فراکسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي گفت: برگزاري جشنواره فوتبال ايران مي‌تواند خط شکني در فضاي ورزش کشور باشد و با الگو سازي به ساير رشته هاي ورزشي تسري پيدا کند.
سيد مهدي هاشمي در گفت‌وگو با پايگاه خبري جشنواره فوتبال، درباره اهميت اين جشنواره گفت: ابتکار و خلاقيت در برگزاري اين جشنواره تحسين برانگيز است و مي تواند بستر ساز معرفي توانمنديها ، نقاط قوت و ضعف اين ورزش باشد.

وي افزود: محيط نمايشگاه در اين جشنواره با حضور دست اندرکاران، باشگاه ها و رسانه ها مي تواند فضاي نقد و انتقاد و پيشنهاد را کاربردي کند و با جمع آوري نظرات مختلف به يک نقطه قوت تبديل شود.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و عضو هيئت اجرايي کميته ملي المپيک، جشنواره فوتبال را مسيري مناسب براي تعالي اين ورزش و راهيابي علاقه مندان برشمرد و شفاف بودن فضاي نمايشگاه فوتبال را موجب جلوگيري از سوء استفاده هاي مالي و حذف واسطه هاي فراوان در اين ورزش دانست.

هاشمي در ارتباط با حمايت فراکسيون ورزش مجلس از نخستين جشنواره فوتبال ايران گفت: فراکسيون ورزش مجلس با حضور موثر در اين جشنواره و تبيين نقاط قوت و ضعف فوتبال کشور مي‌تواند نقطه نظرات خود را مطرح و متناسب با آسيب شناسي نيازهاي فوتبال کشور، زمينه را براي توسعه اين ورزش فراهم کند.

نخستين جشنواره فوتبال کشور اواخر مرداد ماه در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها