کد خبر: ۱۴۰۹۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
ميثم حسيني بازيکن تازه وارد پرسپوليس در تمرينات بسيار با انگيزه ظاهر شده تا بتواند از همان بازي‌هاي نخست در ترکيب قرار بگيرد.
به گزارش 598 به نقل از 90 ورزشی ميثم حسيني بازيکن تازه وارد پرسپوليس در تمرينات بسيار با انگيزه ظاهر شده تا بتواند از همان بازي‌هاي نخست در ترکيب قرار بگيرد. جالب است که حسيني در اردوي پرسپوليس بيشتر از مهرداد پولادي ديده شده در حالي که آنها با هم رقيب هستند. حسيني فعلا از شرايطش در پرسپوليس راضي است اما هواداران استقلال هنوز از او ناراحت هستند. او بدون توجه به اين مسائل تمريناتش را انجام مي‌دهد. در همين راستا مصاحبه‌اي با حسيني داشتيم که مي‌خوانيد:

90: اردوي سرعين چطور بود؟
تمرينات روي برنامه بود. علي آقا اصرار داشت تمرينات با نظم خاصي برگزار شود. تمرينات بدنسازي سختي داشتيم. فکر مي‌کنم براي شروع خوب بود. اگر همينطور ادامه دهيم مشکلي براي شروع ليگ نداريم.
90: تمرينات بدنسازي با مولايي چطور بود؟
مولايي تمرينات سختي با ما انجام داد تا بدن‌‌هايمان روي فرم بيايد. فکر نکنم بابت آمادگي بدني نگراني به وجود بيايد چون مولايي کارش را بلد است.
90: در اين مدت توانستي خودت را با شرايط پرسپوليس وفق دهي؟
من سابقه بازي در تيم‌هاي بزرگ را دارم. خدا را شکر بازيکنان استقلال هم استقبال خوبي از من کردند و توانستيم خيلي زود در اين تيم جا بيافتم.
90: مي‌تواني در پرسپوليس خودت را نشان دهي؟
خدا را شکر مي‌کنم که علي دايي به من اعتقاد دارد. در هر دو بازي تدارکاتي به من بازي داد و در اين مدت با من زياد صحبت کرده است. آمدم تا خودم را نشان دهم و نمي‌خواهم در پرسپوليس محو شوم. تمام تلاشم را مي‌کنم تا به تعهدم عمل کرده باشم. من دوست دارم به هواداران بگويم که براي پيشرفت آمدم و از انتخابي که کردم راضي هستم. از اول هم گفته بودم دوست دارم با علي دايي کار کنم.
90: رقابت با مهرداد پولادي را چطور مي‌بيني؟
مشکلي با مهرداد ندارم. البته ما هم پست نيستيم. من مي‌توانم در چند پست بازي کنم و همه چيز بستگي به نظر علي دايي دارد. تا رقابت نکنم نمي‌توانم پيشرفت کنم. اميدوارم لياقت محبت‌هاي علي‌آقا را داشته باشم.
90: هواداران استقلال هم از تو ناراحت هستند؟
ديگر نمي‌خواهم در مورد استقلال حرف بزنم. در مدتي که در اين تيم بودم به من بي‌احترامي نکردند و دوست دارم اوضاع همينطور بماند. استقلال براي من تمام شده و روزهاي خوبي داشتم. حالا فقط به پرسپوليس فکر مي‌کنم.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها