کد خبر: ۱۴۰۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۲۳ خرداد ۱۳۹۰
كيهان: روزنامه زنجيره اي شرق و سايت راديو زمانه (وابسته به اپوزيسيون تحت حمايت دولت هلند) به طور مشترك از يك مجسمه ساز نيهيليست كه ترويج ابتذال را در كارنامه روزگار طاغوت خود دارد، تجليل كردند.
روزنامه شرق در حالي عكس اصلي صفحه اول خود را به پرويز- ت اختصاص داد و تيتر زد «مي خواستم دنيا را پر از هيچ كنم» كه راديو زمانه نيز به عنوان يكي از رسانه هاي مبتذل فعال در عرصه ترويج پوچ گرايي و فساد اخلاقي به تمجيد از اين هنرمند سرسپرده روزگار طاغوت پرداخته بود.


خاطرنشان مي شود فرد ياد شده با حمايت تبليغاتي و بودجه اعطايي دفتر فرح پهلوي در روزگار طاغوت بركشيده شد و مجسمه هايي با محوريت اندام تناسلي را براي محوطه كاخ نياوران ساخت. وي آنقدر در بزرگي پايين تنه مبالغه كرد كه از سوي برخي نشريات روزگار طاغوت متهم به شارلاتان بازي به اسم هنر شد. نامبرده با اين حال از عطاياي صدها ميليون توماني دولت اصلاحات نيز بي نصيب نماند.
بازگشت روزنامه زنجيره اي شرق به سمت ترويج كنندگان پوچ گرايي و ابتذال در حالي است كه اين روزنامه پيش از اين به خاطر مصاحبه با يكي از مروجان همجنس بازي در خارج كشور (ساقي- ق) توقيف شده بود. ساقي- ق تصادفا از همكاران راديو زمانه است. همسويي «شرق» و «زمانه» و ساير رسانه هاي اپوزيسيون خارج نشين اين پرسش را پيش مي كشد كه مدعيان اصلاح طلبي تا كجا خود را به شيطان پرست ها در اروپا و آمريكا فروخته اند و چه ارتباط نسلي و ژنتيكي ميان اين دو برقرار است؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها