کد خبر: ۱۴۰۳۸۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۷     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
استقبال گسترده از دکتر جلیلی، مخالفان گفتمان انقلاب اسلامی را به شدت نگران کرده و با نظرسازی می کوشند در بین رای دهندگان به جلیلی تردید ایجاد کنند. دو قطبی شدن فضا میان جلیلی و روحانی موجب شده تا رای کاندیداهایی که بین حق و باطل پیاده روی می کنند به شدت ریزش کند و تحركات دائمي آنها براي القاي صدرنشيني خود در نظرسنجي ها اتفاقا نشان مي دهد خلاف اين مساله در جامعه اتفاق افتاده و فرد ديگري در صدر نظرسنجي ها قرار گرفته است.
خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در یک نظرسازی ناشیانه اعلام کرد که قالیباف، روحانی، رضایی و ولایتی بیش از سعید جلیلی رای دارند!

به گزارش رجانیوز، این نظر سازی که به یک نهاد معتبر منتسب شده است، آشکارا نشان داد که رسانه سازمان تبلیغات اسلامی تبدیل به یک ابزار جنگ روانی برای تخریب گفتمان انقلاب اسلامی شده است. 

همچنین این دروغ پردازی نشان داد که نظرسازی های پیشین که در این خبرگزاری منتشر می شد ، چه میزان اعتبار دارد.

نکته جالب این که نظرسنجی معتبر سایت تبیان وابسته به سازمان تبلیغات که در سالهای 84 و 88 به درستی جواب داد، در روزهای گذشته بعد از صدرنشيني سعيد جليلي، بدون هیچ توضیحی از روی خروجی سایت حذف شد.

گفتني است پس از مناظره سیاسی، استقبال از دکتر جلیلی اوج گرفت و در نظرسنجی سایت تبیان، جلیلی صدرنشین نظرسنجی این سایت شده بود.

به هر روی استقبال گسترده از دکتر جلیلی، مخالفان گفتمان انقلاب اسلامی را به شدت نگران کرده و با نظرسازی می کوشند در بین رای دهندگان به جلیلی تردید ایجاد کنند. دو قطبی شدن فضا میان جلیلی و روحانی موجب شده تا رای کاندیداهایی که بین حق و باطل پیاده روی می کنند به شدت ریزش کند و تحركات دائمي آنها براي القاي صدرنشيني خود در نظرسنجي ها اتفاقا نشان مي دهد خلاف اين مساله در جامعه اتفاق افتاده و فرد ديگري در صدر نظرسنجي ها قرار گرفته است.

به نظر مي رسد اين نظرسازي ناشيانه، پروژه نظرسازي هفته هاي اخير رسانه هاي پرشمار حامي قاليباف را به خوبي لو داد؛ پروژه اي كه از ابتدا وي را صدر نظرسنجي ها نشان مي داد تا در نهايت در روزهاي آخر مخاطب ضمن باور اين مساله، حتي به اجبار هم كه شده، از راي خود صرف نظر كرده و به قاليباف راي دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها