کد خبر: ۱۴۰۲۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
علي منوچهري به عنوان اصلي‌ترين گزينه جانشيني منتظري مطرح شده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ جدايي پژمان منتظري و حضور او در ليگ قطر بدترين خبري بود که طي روزهاي گذشته به قلعه‌نويي رسيد. سرمربي آبي‌پوشان اعتقاد ويژه‌اي به اين مدافع داشت و همواره از خصوصيات منحصر به فرد او تعريف و تمجيد مي‌کرد ولي حالا که منتظري جايگاه ثابتي در تيم‌ملي براي خود دست و پا کرده است از استقلال جدا شده تا اکثر کارشناسان روي افت سيستم دفاعي آبي‌پوشان بدون اين بازيکن تاکيد داشته باشند.


استقلالي‌ها نيز به همين علت جذب يک مدافع مياني که زوج خوبي براي صادقي باشد را در دستور کار قرار دادند و در اين راه مذاکراتي با طالبي و عقيلي انجام دادند. گزينه اول اين تيم يعني مدافع سپاهان به علت دوري از حرف وحديث‌ها و کشيده شدن به حاشيه قيد حضور در اين تيم را زد و گزينه دوم هم از نظر مالي به توافق نرسيد و حالا در حال مذاکره با سپاهان است. بازيکنان ديگر هم نظير تاميني و خليل‌زاده زياد موردنظر قلعه‌نويي نبودند و مذاکرات با آنها نيز راه به جايي نبرد تا دفاع مياني همچنان اصلي‌ترين دغدغه امير قلعه‌نويي باشد.


اما يکي از دوستان سرمربي آبي‌پوشان پيشنهاد جذب مدافع دورگه را به او داد. علي منوچهري بازيکني است که در حال مذاکره براي پيوستن به سپاهان بود ولي به طور ناگهاني با پيشنهاد جالب استقلال مواجه شد. قلعه‌نويي پس از اطلاع از وضعيت اين بازيکن به معاون باشگاه مي‌گويد تا روي دست سپاهاني‌ها بلند شوند و به منوچهري پيشنهاد حضور در استقلال بدهند.


اين بازيکن 26 ساله که پست اصلي‌اش مدافع مياني است، فصل پيش در تيم دپورتس شيلي حضور داشت و حالا به شدت مورد نظر دو تيم سپاهان و استقلال قرار گرفته است. البته پيشنهاد مالي زردپوشان اصفهاني به علي منوچهري بسيار بالاتر از آبي‌پوشان است ولي اين امکان وجود دارد که اين مدافع براي حضور در ترکيب اصلي استقلال و بازي کردن در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان قيد دريافت پول بيشتر را بزند.


اما شايد جالب باشد که بدانيد سرپرست سپاهان پس از اطلاع از پيشنهاد استقلال به منوچهري با معاون باشگاه تماس مي‌گيرد و اين مذاکرات را غيراخلاقي مي‌داند ولي معاون استقلال مدعي شد که باشگاه شرايط نامشخصي دارد و با هيچ بازيکني مذاکره نکرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها