کد خبر: ۱۳۹۷۸۵
زمان انتشار: ۱۸:۱۶     ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
نامه اعتراض آمیز جمعی از طلاب در پی پخش فیلم دوم انتخاباتی روحانی:
متاسفانه در این دوره تنها کاندیدای روحانی ، برای جلب آرای مردم فهیم کشور اسلامی بدون توجه به حرمت لباس روحانیت و حفظ شان طلبگی پا را تا آنجا فراتر گذاشته است که با کندن لباس روحانیت، اعتزاز به گوش کردن آهنگ می کند آنهم با صدای شخصی که در آن طرف مرزها به عنوان یک مسلمان ، تمامی احکام اسلامی را نقض کرده و در بغل زن های اجنبی به تحقیر نظام اسلامی و احکام ضروری اسلام مبادرت می ورزد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، جمعی از طلاب و فضلاء حوزه های علمیه قم در واکنش به محتوای منتشر شده در مستند انتخاباتی دوم جناب آقای روحانی از رسانه ملی و عدم رعایت زی طلبگی از سوی ایشان در این مستند در نامه ای اعتراض آمیز نکاتی را برای آقای روحانی یادآور شده ان که متن این نامه در ادامه می آید:

انقلاب اسلامی ، انقلابی برخاسته از متن تاریخ خونبار جامعه شیعی می باشد . شجره حکومت اسلامی ـ این آرزوی دیرینه شیعیان ـ  با خون شیعیان و بلااخص فقها و علمای شیعه همچون شهید اول ، شهید ثانی ، شیخ فضل الله نوری و هزاران شهید روحانیت در طول تاریخ شیعه و در راه تحقق انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی آبیاری شده است. نظام اسلامی با رهبری  فقیهی مدیر و مدبر بنا بوده و هست که محقق کننده ارزشهای اسلام ناب در عینیت جامعه باشد.

از ابتدای انقلاب ، بنا امام راحل (ره) بر این بود که روحانیت و حوزه های علمیه به عنوان بازوی فکری و عملی ولی فقیه به عنوان اتاق فکر نظام اسلامی به رسالت تاریخی خود جامه عمل بپوشاند و برای تحقق این مهم لازم نبود که روحانیت در متن اداره کشور حضوری اجرایی داشته باشد. اما با این همه با تجربه های دولت موقت و دولت بنی صدر حضور روحانیت درد آشنا در این منصب هم ضرورت پیدا کرد و شخصیتی همچون مقام معظم رهبری وزن ریاست جمهوری را متناسب با شان و زی طلبگی ارتقاء بخشید.

ولی متاسفانه پس از این دوران طلایی روسای جمهور روحانی بعدی نتوانستند در منصب ریاست جمهوری آنچنان که باید شان و زی طلبگی را حفظ کنند ولی با اینحال گذشت .

اما متاسفانه در این دوره تنها کاندیدای روحانی ، برای جلب آرای مردم فهیم کشور اسلامی بدون توجه به حرمت لباس روحانیت و حفظ شان طلبگی پا را تا آنجا فراتر گذاشته است که با کندن لباس روحانیت، اعتزاز به گوش کردن آهنگ می کند آنهم با صدای شخصی که در آن طرف مرزها  به عنوان یک مسلمان ، تمامی احکام اسلامی را نقض کرده و در بغل زن های اجنبی به تحقیر نظام اسلامی و احکام ضروری  اسلام مبادرت می ورزد .

ما جمعی از طلاب و فضلای حوزه های علمیه بدور از بازی های سیاسی ، این گونه اعمال مخالف زی طلبگی را محکوم کرده و دلسوزانه متذکر می شویم که برای چند روز تصاحب قدرت و رسیدن به نان و آب و شهرت نباید به میثاق و زی طلبگی پشت کرد که این گونه اعمال ، قلب حوزه های علمیه و صاحب اصلی آن را جریه دار می کند. 
                                                                         والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته   
جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها