کد خبر: ۱۳۹۶۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
مدافع فصل گذشته استقلال گفت: «دو سال به خاطر هواداران برای استقلال بازی کردم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علی حمودی درباره شرایطش اظهار داشت: «روز یکشنبه مذاکرات خوبی با مسئولان باشگاه سپاهان داشتم اما برای دو، سه روز آینده وقت گرفتم تا جواب نهایی ام را بدهم.»


وی ادامه داد: «بلاتکلیفی استقلال و استعفای فتح الله زاده من را هم  برای آینده مردد کرده است. استقلال را دوست دارم و برای هواداران این تیم احترام زیادی قائلم اما تا کی باید برای استقلال صبر کنم و از پیشنهاداتم بگذرم؟ خیلی منتظر ماندم تا وضعیت استقلال بهتر شود اما نشد و الان هم که چیزی مشخص نیست. تیم هایی که مرا می خواهند چقدر باید صبر کنند تا به آنها جواب بدهم؟ نمی توانم ریسک کنم و پیشنهاداتم را از دست بدهم اما جدایی از استقلال هم برایم آسان نیست.»


مدافع فصل گذشته استقلال تاکید کرد: «دو سال به خاطر هواداران برای استقلال بازی کردم؛ در سخت ترین شرایط و با کمترین دریافتی ماندم و حرفی نزدم اما مگر می شود فقط برای مردم بازی کرد؟ من حقوق بگیر هستم و باید آینده ام را بسازم. تا همین حالا هم به خاطر استقلال صبر کرده ام اما بلاتکلیف مانده ام.»


حمودی افزود: «تا 3 روز دیگر هم منتظر استقلال و روشن شدن وضعیتش می مانم. اگر تا 3 روز دیگر هم که از سپاهان وقت گرفتم تکلیف استقلال معلوم نشود مجبورم با سپاهان قرارداد ببندم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها