کد خبر: ۱۳۹۳۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
پرسپوليس با مدافع فصل پيش مس قرارداد داخلي دارد و در صورت پيوستن او به سپاهان از اين تيم شكايت خواهد كرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ شايد باور نکنيد اما پرسپوليسي‌ها خيلي دوست دارند شجاع خليل‌زاده راهي سپاهان شده و قرارداد داخلي که با سرخپوشان امضا کرده را نايده بگيرد تا از اين فرصت بهترين استفاده را برده و با شکايت از سپاهان حسابي كارشكني اين تيم اصفهاني در خصوص يعقوب كريمي و قاسم دهنوي را جبران کنند.


همان طور که مي‌دانيد شجاع خليل‌زاده مدت ها قبل با پرسپوليس قرارداد داخلي امضا کرده بود. يعني در زمان حضور گل‌محمدي و پيش از پايان فصل. خليل‌زاده هم با توجه به اتفاقاتي که در پيش بود و وعده‌هايي که به او داده شده بود، به سرعت با سرخپوشان قرارداد داخلي امضا کرد. يکي از اين وعده‌ها هم جدايي سيدجلال حسيني بود.


گويا سيدجلال حسيني چندان ميانه خوبي با گل‌محمدي نداشته و در صورت ادامه فعاليت اين مربي به هيچ وجه تمايل به ادامه همکاري با پرسپوليس و گل‌محمدي نداشت. به طوري که او هم مثل خليل‌زاده که با پرسپوليسي‌ها وارد مذاکره شده بود، مذاکرات ادامه داري را با سپاهاني‌ها انجام داد.


اما جدايي گل‌محمدي و حضور دايي از يک سو و پيشنهاد مالي بالاي پرسپوليسي‌ها که با جدايي گل‌محمدي براي رفتن يا ماندن دچار تعلل شده بود باعث شد تا سيدجلال موافقت ضمني خود را براي تمديد قرارداد توسط برادر خود اعلام کند.


اين موضوع يعني تمديد قرارداد سيدجلال با پرسپوليسي‌ها بدون شک يعني جدايي خليل‌زاده از پرسپوليسي‌ها، پشت پا زدن به قرارداد داخلي که با سرخپوشان امضا کرده و حضور احتمالي در سپاهان و اين يعني بهترين فرصت براي پرسپوليس که از سپاهان شکايت کرده و حسابي تلافي دهنوي و يعقوب كريمي را در بياورند. احتمالاتي که بسيار محتمل و اجرايي به نظر مي‌رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها