کد خبر: ۱۳۹۳۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
قضيه دهنوي پرسپوليس را بايد تمام‌شده دانست و هر چه اين مساله كش پيدا كند تنها وقت و انرژي پرسپوليس است كه هدر مي رود

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، با دهنوي قرارداد داريم، دهنوي بازيكن پرسپوليس است، قرارداد دهنوي را منتشر مي كنيم،از دهنوي شكايت مي كنيم و...

باشگاه پرسپوليس كلي وقت صرف كرد تا هافبك مياني فصل قبل تراكتورسازي را از آن خود كند اما دهنوي به سپاهان رفت و دست مسوولان پرسپوليس را در پوست گردو گذاشت تا خشم آنها را برانگيزد.هر چند ظاهرا اين داستان ادامه دارد و قرار است باز هم وقت و انرژي بيشتري صرف شود و پرسپوليس خود را درگير جريان دورزدن هاي دهنوي و حضورش در سپاهان كند اما سوال اساسي اينجاست كه جذب بازيكني مثل دهنوي چقدر براي پرسپوليس مي ارزد كه مديران باشگاه سرخ حاضرند به خاطر او با سپاهان وارد دعوا شوند و هر روز وقت شان را پاي اين مساله هدر كنند؟

البته كه قابليت هاي فني دهنوي بر هيچ كس پوشيده نيست اما اين حجم از تمركز روي مساله چنين بازيكني تعجب برانگيز و غير منطقي است و شايد اگر اين همه تلاش براي جذب يك بازيكن با كيفيت اروپايي در پست دهنوي صورت مي گرفت الان علي دايي صاحب يك هافبك دفاعي باكلاس اروپايي بود.

با اين حال به نظر مي رسد قضيه دهنوي پرسپوليس را بايد تمام شده دانست و هر چه اين مساله كش پيدا كند تنها وقت و انرژي پرسپوليس است كه هدر مي رود.در عين حال اگر اين داستان را تمام شده فرض كنيم سوال بعدي اينچنين مطرح خواهد شد كه پرسپوليس چه بازيكني را به جاي دهنوي جذب خواهد كرد؟

در حال حاضر سرخ ها در پست هافبك دفاعي رضا حقيقي و مهرداد كفشگري را دارند اما حداقل به دو بازيكن ديگر در اين پست نيازمندند .از مدت ها قبل گفته مي شد قاسم حدادي فر يكي از گزينه هاي مد نظر باشگاه و علي دايي در اين پست است اما حضور اين بازيكن در اردوها وبازي هاي ملي و البته بازي ذوب آهن در پلي آف كار انتقال حدادي فر به پرسپوليس را با تاخير و ابهام بسياري مواجه كرده است.االبته این قرارداد تا حد زیادی پیش رفته و او به احتمال زیاد پرسپولیسی می شود (والبته در جمیع جهات این انتقال بهتری است).

همچنين پرسپوليس ميثم نقي زاده را هم بلاتكليف گذاشته و دايي حتي اگر او را نخواهد در صورت جذب قاسم حدادي فر به يك بازيكن معمولي تر در قواره هاي نقي زاده نياز دارد تا كادر هافبك دفاعي هايش را با چهار بازيكن غير همسطح پر كند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها