کد خبر: ۱۳۹۲۷۱
زمان انتشار: ۰۶:۰۰     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد هر گونه تصميم گيري در خصوص مديرعاملي باشگاه استقلال بر عهده هيات مديره اين باشگاه است.
به دنبال انتشار خبر استعفاي علي فتح‌الله‌زاده، مدير عامل باشگاه استقلال، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: تصميم‌گيري در اين مورد بر عهده هيات مديره باشگاه استقلال است و اين وزارت در اين گونه موارد دخالتي نمي‌کند. وزارت ورزش و جوانان در اين زمينه تصريح کرده است، اين وزارتخانه در امور باشگاه‌ها به هيچ‌ وجه دخالتي نمي‌کند و بديهي است در شرايطي که مدير عامل استقلال استعفاي خود را به خبرگزاري‌ها و سايت‌ها اعلام کرده، موافقت يا عدم موافقت با اين استعفا بر عهده هيات مديره باشگاه استقلال است و وزارت ورزش و جوانان تا آنجا که مي‌تواند همچنان به سياست‌هاي حمايتي خود از باشگاه‌ها و از جمله دو باشگاه استقلال و پرسپوليس ادامه خواهد داد.
در حالي که وزارت ورزش تصميم گيري در اين خصوص را به هيات مديره واگذار کرده ، رئيس هيات مديره باشگاه استقلال با قاطعيت مي گويد که استعفاي علي فتح‌الله‌زاده را از مديريت اين باشگاه نخواهد پذيرفت. نجف نژاد گفت: ايشان استعفا دادند اما ما قبول نکرديم. هيات مديره کاملا از عملکرد ايشان رضايت دارد و کارنامه مديرعامل خيلي خوب بوده است. در شرايط فعلي کنار رفتن فتح‌الله‌زاده را صلاح نمي‌دانم. نجف نژاد درباره احتمال جانشيني مجيد شايسته به جاي فتح‌الله‌زاده هم گفت: اين مساله را از زبان خبرنگاران شنيده‌ام و تاکنون هيچ اظهارنظر رسمي در اين‌باره به من نرسيده است. رئيس هيات مديره باشگاه استقلال در پايان از برگزاري جلسه اين هيات در روز دوشنبه خبر داد.
اما گويا اتفاقات اخير استقلال تعجب و ناراحتي امير قلعه نويي را به دنبال داشته است. روز گذشته يکي از سايت هاي خبري نزديک به باشگاه استقلال در اين باره مدعي شد سرمربي آبي پوشان که در آمريکا به سر مي برد، شنبه شب در تماس با يکي از معاونان باشگاه استقلال از کناره گيري ناگهاني علي فتح الله زاده مطلع شد و از اين موضوع ابراز شگفتي کرد. در همين حال برخي اخبار حاکي از اين است که اگر فتح الله زاده طي روزهاي آينده بر استعفايش پافشاري کند و به استقلال برنگردد،احتمال جدايي امير قلعه نويي هم از جمع آبي پوشان وجود دارد. سرمربي استقلال تا پايان هفته به تهران مراجعت خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها