کد خبر: ۱۳۹۰۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
سخنگوی ستاد محمدباقر قالیباف با اشاره به قطع برق محل سخنرانی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ملارد، گفت: ما با بدبینی به این رویداد نگاه نمی‌کنیم و امیدواریم که چنین مساله‌ای غیرعمدی باشد.

پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد محمدباقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به قطع برق  محل سخنرانی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ملارد گفت: علیرغم استقبال مطلوب مردم شریف ملارد و مارلیک کرج از محمدباقر قالیباف، قطع غیرمنتظره برق مانع سخنرانی وی شد اما چنین اقداماتی هرگز موجب قطع ارتباط مردم با خادم خود نخواهد شد.

وی با اعلام اینکه برق مناطق اطراف محل سخنرانی آقای قالیباف وصل بود، خاطرنشان کرد: البته ما با بدبینی به این رویداد نگاه نمی‌کنیم و امیدواریم که چنین مساله‌ای غیرعمدی باشد؛ در عین حال از عموم مسئولان محترم محلی می‌خواهیم دقت‌های لازم را در تامین امنیت و خدمات لازم برای ادامه فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها و تحقق «حماسه سیاسی» مبذول دارند و دلایل این رویداد را نیز بررسی و به احترام مردم نتیجه را اعلام کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه قطع برق قادر به قطع ارتباط مردم با قالیباف نیست، گفت: آقای قالیباف از ظهر روز گذشته (شنبه) به شهرستان‌های اطراف تهران، ازجمله قرچک، ورامین، اسلامشهر، بهارستان، شهر قدس، ملارد و مارلیک سفر کرد و استقبال مردم شریف این شهرستان‌ها از الگوی مدیریت جهادی و کارامد، نشانه عزم جدی ملت عزیزمان برای تغییر موثر در مدیریت امور اجرایی کشور و تمرکز بر رفع نیازهای هموطنان است.

وی با اشاره به اینکه ازدحام مردم این منطقه، همگان ازجمله دست‌اندرکاران برگزاری مراسم شب گذشته در ملارد را حیرت زده کرد، اظهار داشت: متاسفانه به علت قطع برق مسجد، آقای قالیباف موفق به ابراز تشکر از مردم این شهر و سخنرانی در میان این عزیزان نشد.

اسماعیلی همچنین خاطرنشان کرد: استقبال از آقای قالیباف به حدی بود که پیاده شدن و ورود وی به مسجد جامع  بیش از 25 دقیقه به طول انجامید.

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در پایان از مردم شهرستان‌های اطراف تهران و دست اندرکاران مراسم‌های روز گذشته، به ویژه مردم ملارد و مارلیک قدردانی کرد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها