کد خبر: ۱۳۸۴۲۳
زمان انتشار: ۲۲:۵۹     ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
بازيكناني كه سپاهان و پرسپوليس با آنها قرارداد داخلي امضا كرده اند در صورتي به سرخپوشان مي پيوندند كه تاريخ قرارداد آنها پيش از قرارداد اصفهاني ها باشد.
سعيد شيريني با تمام خبرگزاري‌هاي رسمي و غيررسمي کشور مصاحبه کرده و مدعي شد سه بازيکني که با سپاهان به توافق رسيده‌اند، با پرسپوليس قرارداد داخلي امضا کرده‌اند و او و ديگر مسئولان باشگاه اجازه نخواهند داد هر تيمي (بخوانيد سپاهان) بازيکنان پرسپوليس را «بر» بزند!


خيلي‌ها نمي‌دانند اين سه بازيکني که مدنظر شيريني هستند، کدام‌ها هستند. اما بدانيد که منظور شيريني از بين سه بازيکن رحمان احمدي، قاسم دهنوي و شجاع‌ خليل‌زاده هستند. شيريني مدعي است اين بازيکنان پيش از توافق با سپاهان با پرسپوليس قرارداد داخلي امضا کرده‌اند. موضوعي که اگر واقعيت داشته باشد، قطعا طبق آيين نامه جديد فدراسيون فوتبال ايران، حق را به پرسپوليس خواهد داد و اين نفرات تحت هر شرايطي بايد با پيراهن پرسپوليس در ميادين رسمي حاضر شوند.


اما سئوالي که اين وسط پيش مي‌آيد اين است که اين بازيکنان اول با کدام تيم قرارداد داخلي امضا کرده‌اند؟ يعني هر تيمي که طبق تاريخ درج شده در سربرگ قراردادهاي داخلي زودتر با اين نفرات قرارداد داخلي امضا کرده باشد از نظر قانوني مالک اين نفرات است. از اين روست که معتقديم سپاهاني‌ها با رحمان احمدي و دهنوي پيش از پرسپوليس قرارداد داخلي امضا کرده‌اند اما پرسپوليس اگر با اين نفرات قرارداد داشته باشد تنها کاري که مي‌تواند بکند شکايت از اين بازيکنان و ايجاد مانع براي حضور آنها در سپاهان است وگرنه آنها رسما بازيکنان سپاهان هستند!
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها