کد خبر: ۱۳۸۰۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
هافبک – مدافع قرص و محکم و شوتزن فولاد گفت: «به خاطر آن پنالتی‌ای بود که روبه‌روی استقلال از دست دادم به هیچ وجه به این تیم نمی رفتم چرا که عده‌ای برایم حرف و حدیث درست می‌کردند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ مهدی نوری قراردادش را یا قرمزها تمدید کرد. با او در همین رابطه حرف زده ایم:

 

* چه شد که قراردادت را فولاد تمدید کردی؟

- اول از هر چیز به خاطر اینکه حسین آقا مربی خودم بود و با ایشان خیلی راحت بودم. وقتی ایشان با فولاد تمدید کرد طبیعتاً من هم علاقه‌مند بودم که باز هم در کنار ایشان باشم و بعد از آن باید بگویم که فولاد یک باشگاه کاملاً حرفه‌ای است. مجموعه‌ای که سال گذشته خیلی در آن راحت بودم و واقعاً امکانات حرفه‌ای دارد. برای همین دیدم که حسین آقا فرکی من را می‌خواهد و باشگاه هم نظرش نسبت به من مثبت است، برای همین من هم قراردادم را تمدید کردم.

 

* صحبت از رفتنت به استقلال بود؟

- اصلاً چنین چیزی نبود، استقلال هم اگر من را می‌خواست من نمی‌رفتم چون دلیل داشتم و دلیلم به خاطر آن پنالتی‌ای بود که روبه‌روی آنها از دست دادم چرا که عده‌ای برایم حرف و حدیث درست می‌کردند. حداقل امسال نمی‌رفتم.

 

* از تیم‌های دیگر پیشنهاد هم داشتی؟

- بله دو تا تیم تهرانی و چند تیم شهرستانی با من صحبت‌هایی کرده بودم که من وقتی دیدم حسین آقا و باشگاه فولاد من را می‌خواهند همین جا ماندم.

 

* هدفت امسال در فولاد چیست؟

- امسال فقط هدف من و مجموعه فولاد این است که بتوانیم قهرمان شویم و از آنجایی که مطمئنم بازی پلی‌آف با هر تیمی باشد می‌بریم در مرحله گروهی آسیا بتوانیم از گروه خودمان صعود کنیم.

 

* نظرت درباره بازی قطر چیست؟

- بازی خیلی سختی داریم. قطر برای بردن ما همه کار کرده است. بچه‌های تیم ملی نباید فراموش کنند که لباس مقدس تیم ملی ایران را بر تن دارند و ما به مراتب برتر از قطر هستیم. کارشناسان و منتقدان همگی باید دست به دست هم بدهند تا تیم ملی ایران موفق شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها