کد خبر: ۱۳۸۰۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس كه در ليست مازاد دايي قرار دارد گفت: « به من زنگ نزدند سر تمرين بروم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ ميثم نقي‌زاده از اواسط فصل گذشته در تركيب ثابت پرسپوليس به ميدان رفت و عملكرد قابل قبولي هم داشت. اما به نظر مي‌‌رسد اين هافبك در ليست علي‌دايي براي فصل آينده نيست چرا كه خبري از او در تمرينات نيست. اين بازيكن در تبريز تمرينات اختصاصي انجام مي‌‌دهد و ظاهرا از تراكتورسازي و گسترش فولاد پيشنهاد دارد. او در همين رابطه گفتگويي داشته است.


* هنوز تبريز هستي؟
- بله، اختصاصي تمرين مي‌‌كنم تا آمادگي بدني‌ام حفظ شود.


* چرا سر تمرينات پرسپوليس نرفتي؟
- از باشگاه با من تماس نگرفتند كه سر تمرين بروم. اگر به من زنگ مي‌‌زدند حتما سرتمرين مي‌ رفتم. من پرسپوليس را دوست دارم اما گر من را نخواهند شرايط فرق مي‌‌‌كند.


* با مسئولان باشگاه صحبت نكردي؟
- يك بار با آقاي رويانيان صحبت كردم اما بعدش خبري نشد. هنوز هم نمي‌‌دانم در ليست آقاي دايي هستم يا نه؟ اگر هم نباشم براي ايشان آرزوي موفقيت مي‌‌كنم.


* درست است كه از تراكتور و گسترش‌فولاد پيشنهاد داري؟
- تماس‌هايي با من داشتند اما هنوز تصميم نگرفتم. اگر قرارباشد از پرسپوليس جدا شوم از اين باشگاه رضايتنامه مي‌‌گيرم. جايي مي‌‌روم كه پيشرفت كنم.


* بالاخره با تراكتوري‌ها حرف زيد؟
- گفتم كه يك بار با من صحبت كردند اما هنوز چيزي مشخص نيست. تا دوشنبه تصميم نهايي‌ام را مي‌‌گيرم.


* تراكتور در ليگ قهرمانان آسيا هم حضور دارد و مسلما شرايط خوبي در اين تيم خواهي داشت؟
- گفتم كه هنوز معلوم نيست به تراكتور بروم. اگر به اين تيم رفتم در اين مورد حرف مي‌‌زنم. دوست دارم تراكتور موفق شود و اگر قسمت شد در اين تيم باشم نهايت سعي و تلاشم را مي‌‌كنم. فصل بعد به هر تيمي بروم از همان تيم به تيم‌ملي مي‌‌روم. پرسپوليس مي‌‌خواهد به اردو برود و من هم نيستم. فكر مي‌‌كنم سال آينده در اين تيم نباشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها