کد خبر: ۱۳۷۹۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
يك پزشك زن بحريني‌ در نامه‌اي به خبرگزاري فارس از دستگيري 18 پزشك بحريني متشكل از پنج زن خبرداد و تأكيد كرد: پزشكان دستگير شده در معرض اتهاماتي قرار گرفتند كه ممكن است در دادگاه نظامي به مرگ، حبس ابد يا حبس طولاني مدت محكوم شوند.
به گزارش خبرنگار فارس، يك پزشك زن بحريني كه خواست نامش فاش نشود طي ارسال نامه‌اي به خبرگزاري فارس در خصوص برگزاري دادگاه و محاكمه پزشكان در بحرين، اظهار داشت: دوستان و همكارانم در معرض اتهاماتي قرار گرفتند كه بايد در دادگاه نظامي محاكمه شوند.

وي در ادامه بيان كرد: دكتر نجاة به همراه 18 تن از پزشكان ديگر كه پنج نفر آنها زن هستند در معرض اتهاماتي قرار گرفتند كه ممكن است به مرگ، حبس ابد يا حبس طولاني مدت محكوم شوند.

اين پزشك زن بحريني وضعيت پزشكان و پرستاران در بحرين را بسيار بد و ناگوار عنوان كرد و افزود: در چنين وضعيتي تنها خداوند مي‌تواند به ما كمك كند.

به گزارش توانا، دكتر "نجاة خليل " از جمله پزشكان زن بحريني است كه در 18 ارديبهشت سال جاري به جرم پذيرش معترضان مصدوم همچنين دستور دادن براي برپايي چادرهاي پزشكي اطراف ميدان لؤلؤ، تهيه دارو و وسايل پزشكي براي انقلابيون دستگير و منتظر رآي دادگاه نظامي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها