کد خبر: ۱۳۷۸۸۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم استقلال گفت: «تیمی که خوب نتیجه می گیرد، معمولا بیشتر از 20 درصد نباید تغییرات داشته باشد. بهتر است ما در سکوت رادیویی حرکت کنیم.»
امیر قلعه نویی درباره وضعیت فعلی استقلال در تعطیلات رقابت ها اظهار داشت: «ما به لطف خدا در فصل گذشته در آسیا و لیگ برتر نتایج خوبی کسب کردیم. تا چند روز دیگر هم خیلی چیزها مشخص می شود. یک مقدار مشکلی که داریم بحث بدهی های پارسال است. من در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشتم از او خواستم نگاه ویژه ای به استقلال داشته باشد تا بتوانیم خواسته های مردم را آنطور که مدنظرمان است برآورده کنیم.»

 

وی ادامه داد: «من استقلال را با تمام وجودم دوست دارم. دسته سه بوده، ما بودیم. قهرمان شده ما بودیم. شکست خورده است ما بودیم ولی بودن امیر باید جوری باشد که بتواند توقع مردم را برآورده کند. در دیدار با وزیر ورزش درباره دغدغه هایی که استقلال دارد مذاکره کردیم. از دکتر عباسی به عنوان پدر ورزش ایران تشکر کنم. ایشان نگاه بالایی نسبت به ورزش دارند و زحمات زیادی را کشیدند. من امیدوارم او به استقلال نگاه ویژه ای داشته باشد تا دغدغه های ما کم شود. ضمن اینکه ایشان قول هایی داده است که ان شاءالله بتوانیم در سال آتی در لیگ و آسیا مثل امسال موفق ظاهر شویم.»

 

سرمربی استقلال درباره وضعیت بازیکنان این تیم گفت: «اکثر بازیکنان ما فعلا درگیر تیم ملی هستند و اکثر آنها قراردادشان تمام می شود. تیمی که خوب نتیجه می گیرد، معمولا بیشتر از 20 درصد نباید تغییرات داشته باشد. ما فقط در برخی پست ها باید تقویت شویم. برای برطرف شدن نقاط ضعف و تقویت تیم باید یک سری بازیکن را جذب کنیم ولی اجازه بدهید هر کدام نهایی شد آن موقع اعلام کنم.»

 

وی افزود: «بازار نقل و انتقالات برند خاصی دارد و برای اینکه برخی مسائل پیش نیاید، بهتر است وقتی قراردادی نهایی شد از طریق سایت باشگاه اعلام شود. در واقع به قول دکتر قریب بهتر است ما در سکوت رادیویی حرکت کنیم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها