کد خبر: ۱۳۷۵۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به خداحافظی زودهنگام خود از فوتبال گفت: برای خداحافظی از فوتبال دو سال با خدم کلنجار رفتم و این تصمیم را گرفتم.

جام ورزشی: امیدرضا روانخواه در خصوص خداحافظی خود از فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: در دو سال گذشته با این مسئله کلنجار رفتم که خداحافظی کنم یا نه و در نهایت بنا بر دلایلی که مصدومیت هم یکی از آن عوامل بود، از فوتبال خداحافظی کردم.

 

وی در ادامه اضافه کرد: دوست دارم در مربیگری ادامه بدهم ولی آن هم شرایط پیچیده خودش را دارد زیرا در فوتبال ایران فقط مسایل فنی ملاک نیست. امیدوارم با دیدگاهی که دارم در مربیگری موفق باشم.

 

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص حضورش در باشگاه استقلال برای دریافت مطالباتش تاکید کرد: سعی می‌کنم اصلا به باشگاه نیایم، چون خاطرات خوبی ندارم. فعلا دنبال نامه مالیاتم هستم چون پول را نگرفتم ولی مالیات آن را بر اساس قرارداد، می‌خواهند از من بگیرند.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: رئیس کمیته ا نضباطی گفته که امسال تیم‌های بدهکار حق فعالیت ندارند ولی از این حرف‌ها قبلا هم زده بودند. شرایط طوری است که دوست ندارم در این باره حرف بزنم. این برای شخصیت خودم خوب نیست.

 

روانخواه با اشاره به اینکه در تنهایی به خودم فکر می‌کنم، ادامه داد: سال 88 قرار بود یک ماه بعد پولم را به من بدهند، حالا از آن موقع به بعد یک ماه به یک ماه به من می‌گویند که پولت را پرداخت می‌کنیم.

 

وی تصریح کرد: فتح‌الله‌زاده هر وقت مرا می‌بیند ابراز ناراحتی می‌کند و می‌گوید باید پول تو را بدهم ولی همه می‌دانند که پول به این باشگاه می‌آید و می‌رود. دوست دارم قانون پول مرا بگیرد که نتوانسته این کار را کند. اگر خانواده‌ام نبود دنبال این پول نمی‌آمدم.

 

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: در این مدت که خداحافظی کردم ارتباطم با هم تیمی‌هایم به طور کامل قطع شده است. فوتبالیست‌ها غرق فوتبال و مسایل آن هستند و شاید از خانواده خودشان هم غافل بشوند چه برسد به من.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها