کد خبر: ۱۳۷۵۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
در روزهایی که استقلال به دنبال جذب جایگزین جواد نکونام است، باشگاه تراکتورسازی قصد دارد این ستاره را به خدمت بگیرد

جام ورزشی: جواد نکونام بعد از بازی برگشت با الشباب امارات اعلام کرد که قطعا از استقلال جدا خواهد شد و حالا تراکتورسازی برای جذب او دست به کار شده است. در آن روز قلعه نویی نه تنها طرف نکونام را نگرفت بلکه اعلام کرد هر کسی که دلش با استقلال نیست می تواند از این تیم برود.

 

اما فردای بازی با الشباب نکونام در کد شخصی اش کمی حرف هایش را ملایم تر و اعلام کرد که اگر شرایط ماندنش فراهم شود خواهد ماند. با این حال از بازیکنانی که استقلال در حال مذاکره با آنها است می شود فهمید که آبی ها تمایلی برای ماندن جواد نکونام ندارند و به همین دلیل او احتمالا برای فصل جدید باید دنبال تیم جدید باشد.

 

امیر قلعه نویی مدتی است که با نکونام رابطه خوبی ندارد و مذاکره استقلال با عبدالله کرمی و پژمان نوری می تواند این فرضیه را ثابت کندن که او از استقلال رفتنی است. به همین دلیل هم است که تراکتوری ها با کاپیتان تیم ملی وارد مذاکره شده اند تا برای لیگ سیزدهم بتوانند ستاره فصل گذشته آبی ها را به جمع خود اضافه کنند.

 

حمید زینی زاده، مدیرعامل تراکتورسازی از تمایل این باشگاه برای جذب نکونام خبر داد: «نکونام یکی از بازیکنان باتجربه فوتبال ایران است و بی تردید می تواند به ا در راه موفقیت در لیگ سیزدهم و فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.» البته او ادعا کرد که هنوز مذاکره رسمی با کاپیتان تیم ملی نکرده است: «یکی از نزدیکان من گفت که نکونام را می توانیم جذب کنیم و من هم استقبال کردم اما هنوز هیچ صحبتی با نکونام و باشگاه استقلال نکرده ایم. قرار است اگر او برای حضور در تراکتورسازی تمایل داشت به ما خبر بدهد.»

 

با توجه به حرف های زینی زاده باید دید که آیا مجید جلالی، سرمربی جدید تراکتورسازی نکونام را می خواهد یا نه. جلالی در این باره گفت: «من خودم از باشگاه خواستم با نکونام مذاکره کنند. تجربه نکونام می تواند به ما کمک کند.»

 

او گفت که با نکونام تماس هم گرفته است: «تماس کوتاهی با نکونام گرفتیم و او گفت که بعد از بازی تیم ملی با قطر در مورد پیشنهاد ما فکر می کند. ما بیشتر از این کاری نمی توانستیم بکنیم و باید منتظر باشیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها