کد خبر: ۱۳۷۳۱۴
زمان انتشار: ۰۳:۱۵     ۱۰ خرداد ۱۳۹۲
آخرین اخبار انتخاباتی مربوط به غلامعلی حدادعادل کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید در این خبر بخوانید:

9 خرداد:

 

12:16: غلامعلی حداد‌عادل‌ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری امشب با حضور در مسجد امام صادق(ع) در فلکه صادقیه تهران، در جمع مردم به تشریح برنامه‌های خود می‌پردازد. این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا و با حضور اقشار مختلف مردم، بین فلکه اول و دوم صادقیه و در مسجد امام صادق(ع) برگزار می‌شود. (لینک خبر)




8 خرداد:

19:50: غلامعلی حداد‌عادل‌ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری فردا پنج‌شنبه با حضور مسجد امام صادق(ع) در فلکه صادقیه تهران، در جمع مردم به تشریح برنامه‌های خود می‌پردازد. این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا با حضور اقشار مردم بین فلکه اول و دوم صادقیه، برگزار می‌شود.‌ وی فردا صبح ساعت 10، جهت ضبط برنامه گفت‌وگو و پاسخ به سوال جوانان به صداو سیما خواهد رفت. (لینک خبر)


13:56: علیرضا زاکانی در دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی با حدادعادل عضو ائتلاف پیشرفت که بعد از ظهر امروز در دفتر این جبهه برگزار شد، طی سخنانی گفت: اعضای شورای مرکزی جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی در نشستی به بررسی برنامه‌های آقای حدادعادل می‌پردازد. (لینک خبر)


14:02: غلامعلی حداد‌عادل کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه دیدارش با جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: امروز این احساس در جامعه وجود ندارد که اگر هم قالیباف،‌ ولایتی و هم بنده در صحنه باشیم، اصولگرایی شکست می‌خورد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا این امکان وجود دارد که به نفع جلیلی کناره‌گیری کنید و یا اینکه شما فقط به نفع اعضای ائتلاف کناره‌گیری می‌کنید، گفت: در درون ائتلاف تاکنون با جلیلی صحبت نکرده ایم و البته از ایشان نیز صحبت‌هایی نشنیده‌ایم. (لینک خبر)


13:45: غلامعلی حدادعادل عضو ائتلاف پیشرفت، ظهر امروز در جمع اعضای جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی، با بیان اینکه فلسفه وجودی ائتلاف پیشرفت آن بود که کاری نکنیم که به شکست اصولگرایان منجر شود، اظهار داشت: الان هم هر لحظه احتمال بدهیم‌ حضور هر سه نفر به پیروزی اصولگرایان لطمه می‌زند، صحنه را برای پیروزی یک کاندیدای اصول‌گرا، ترک می‌کنیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شایعه حمایت مالی شهرداری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی از وی، گفت: حمایت مالی آنها از بنده کذب است. حدادعادل تاکید کرد: ظاهراً دوران "بگم،بگم" برای برخی‌ها پایان نیافته است. (لینک خبر)


10:38: مجتبی توانگر سخنگوی ستاد انتخاباتی حدادعادل گفت: اعضای جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی امروز با حداد‌عادل دیدار می‌کنند.

وی ادامه داد: در این جلسه آخرین نقطه نظرات جبهه حماسه‌سازان دریافت و جهت تعامل با این جبهه در خصوص حضور موثرتر در رقابت‌های انتخاباتی بحث و تبادل نظر خواهد شدو حدادعادل آخرین برنامه‌های خود برای تشکیل دولت یازدهم را بیان کرده و به سؤالات حاضرین در این خصوص پاسخ خواهد داد. در این جلسه برنامه‌های حداد عادل با عنوان «تا تشکیل دولت اسلامی» نیز ارایه خواهد شد. (لینک خبر)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها