کد خبر: ۱۳۷۱۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۹ خرداد ۱۳۹۲
قهرمان قمی كاراته جهان در قهرمانی آسیا شركت نمی كند؛
قهرمان قمی سال ۲۰۱۲ كاراته جهان با تاكید بر اینكه در رقابت های قهرمانی آسیا شركت نخواهد كرد گفت: پس از بهبودی كامل، سال آینده با قدرت در خدمت تیم ملی هستم تا بتوانم طلای بازیهای آسیایی را كسب كنم.
به گزارش قم پرس، امیر مهدی زاده اظهار داشت: در آخرین معاینه ای كه پزشك تیم ملی از من داشت به این مسئله اشاره كرد كه آسیب دیدگی كشكك زانویم پس از انجام عمل جراحی سنگین برطرف شده است اما از حضور در تمرینات پرفشار اردو منع شدم.
وی افزود: دو بار در طول سال های اخیر كشكك زانویم را جراحی كرده ام و پس از مشورتی كه با مربی و پزشكم داشته ام به این نتیجه رسیده ام كه امسال در رقابت های قهرمانی آسیا شركت نكنم زیرا در صورت ریسك كردن و مصدومیت دوباره مدت ها از میادین دور می مانم.
مهدی زاده گفت: سال آینده مسابقات مهمی چون بازیهای آسیایی را در پیش داریم و می خواهم با قدرت برای شركت در این رقابت ها آماده شده و مدال طلا را كسب كنم.
وی در پاسخ به این سوال كه آیا مسئولان فدراسیون از این اقدام آگاه بوده اند؟ گفت: تمام كارهایم را با مسئولان فدراسیون هماهنگ می كنم و آنها هم از من حمایت می كنند. امیدوارم در سال آینده با كسب مدال های خوب به كاراته كشور هماهنگ كنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها