کد خبر: ۱۳۶۶۰۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: با آمادگی کاملی که داریم کوچکترین تحرکات نظامی دشمن را که علیه کشور صورت گیرد با قاطعیت و شدت پاسخ خواهیم داد.
به گزارش 598 به نقل از مهر، سردار آبنوش روز دوشنبه در مجمع استانی بسیج اصناف با تاکید بر آمادگی کامل نظام در همه عرصه ها اظهارداشت: اگر کوچکترین حرکت نظامی بر علیه  کشور صورت گیرد با جواب قاطع  و محکم پاسخ داده خواهد شد و خاک و اهداف آنان مورد اصابت هزاران موشک قرار خواهد گرفت.

وی گفت: ما کاری کرده ان کنترل و رصد می شود.یم که اسرائیل به مرحله مرگ رسیده است و تمام فعالیت های این رژیم جعلی توسط پهپاد های ایرا

آبنوش با تشریح وضعیت انتخابات تصریح کرد: حضور در انتخابات وظیفه ای شرعی و انقلابی است و انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری در تمام معادلات جهانی و منطقه ای تاثیرگزار خواهد بود.

این مسئول یادآورشد: غول های رسانه ای جهان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا با تبلیغات منفی و فرافکنی، انتخابات و صحت و سلامت آن را به چالش بکشند و اگر همگان در این عرصه پرشور شرکت کنند این تبلیغات سوء و تلاش ها، نا کام خواهند ماند.

وی گفت: با نگاهی گذرا به این رسانه ها متوجه خواهیم شد که اعضاء آنها افرادی مغرض و فاسقند که تلاش می کنند تا از هر طریق ممکن به نظام مقدس ایران ضربه بزنند.

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: مسئولان غربی همانند وزیر امور خارجه آمریکا و انگلیس در سخنان خود به صراحت اعلام کرده اند که تمام تلاش های خود را برای به چالش کشیدن انتخابات به کار گیرند که این اقدام عمق کینه و دشمنی آنان را نشان می دهد.

آبنوش در ادامه با بیان اینکه حب علی (ع) و ولایت پذیری یکی از نعمت های بزرگی است که خداوند متعال به شعیان داده است افزود: بی شک ولایت محوری یکی از خصوصیات اصلی کاندیداهای ریاست جمهوری است و رئیس جمهور آینده نیز باید بر این اصل اساسی تکیه کند.

در این جلسه سرهنگ مهدی طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین نیز با اشاره به شعار امسال گفت: اصناف نقش کلیدی و اساسی در حماسه اقتصادی دارند و هر فرد در هر صنفی می تواند نقش تاثیرگزاری در رفع مشکلات اقتصادی نظام ایفا کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها