کد خبر: ۱۳۶۲۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
در فروردین ماه ۹۲ نسبت به مقطع زمانی مشابه:
خودپردازهاي بانک صادرات ايران در خلال فروردين ماه سال 92 مبلغ 105 هزار ميليارد ريال را به هموطنان پرداخت نموده که اين رقم بيانگر رشد 65 درصدي مبلغ تراکنش‌هاي مالي نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل مي‌باشد.
به گزارش 598 به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک به منظور بهره مندي و دسترسي بيشتر مشتريان با هدف تکريم و تامين رضايت آنان و همچنين صرفه جويي در وقت و هزينه هموطنان توسعه شبکه دستگاه‌هاي خودپرداز را دردستورکار قرار داده و براين اساس تا پايان فروردين ماه سال جاري، 3 هزار و 903 دستگاه خودپرداز ثابت و سيار را در سراسر کشور نصب نموده که اين تعداد دستگاه به صورت ميانگين در روز بيش از 2 ميليون تراکنش را با موفقيت انجام داده‌اند. عملکرد اين دستگاه نشان مي دهد که در فروردين‌ماه سال92 بيش از 105 هزار ميليارد پرداختي به هموطنان صورت گرفته در حالي که در مقطع زماني مشابه در سال 91 رقم پرداختي حدود 63 هزار ميليارد ريال بوده که اين رقم بيانگر رشد 65 درصدي مبلغ تراکنش‌هاي مالي نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل مي‌باشد.

گفتني است ابزارهاي پرداخت اين بانک هر ماه به طور ميانگين حدود 74 ميليون تراکنش شتابي موفق انجام مي‌دهند و ازاين لحاظ در بين شبکه بانکي کشور در رتبه برتر قرار دارد.

شايان ذکراست بانک صادرات ايران با بيش از 48 ميليون حساب الکترونيکي، صدور حدود 33 ميليون کارت الکترونيکي و نصب 380 هزار دستگاه پايانه فروش نقش موثري در ترويج بانکداري الکترونيکي و کاهش هزينه‌ها و افزايش رفاه هموطنان داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها