کد خبر: ۱۳۶۰۸۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) اعلام کرد: درخواست نامزدهای رد صلاحیت شده و طرفداران آنها برای استفاده از جایگاه و اختیارات رهبری نادرست بوده زیرا استفاده از حکم حکومتی رهبری به رویه تبدیل خواهد شد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) در بیانیه‌ای تأکید کرد: « درخواست نامزدهای رد صلاحیت شده و طرفداران آنها برای استفاده از جایگاه و اختیارات رهبری نادرست بوده زیرا استفاده از حکم حکومتی رهبری به رویه تبدیل خواهد شد.»

در ابتدای این بیانیه آمده است:

انتخابات، مظهر آگاهی و حضور مؤثر مردم در سیاست و حکومت است، نظام جمهوری اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تاکنون تقریبا هر 14 ماه یک انتخابات برگزار کرده است و دشمنان ملت ایران که از اسلام و جمهوری اسلامی سیلی محکمی خورده بوده‌اند به هر نحو ممکن سعی بر غلبه و سیطره مجدد خود بر ایران اسلامی دارند. آنچه که مانع این سیطره می‌شود اسلامیت نظام و مردمی بودن آن است.

در ادامه این بیانیه آمده است: شورای نگهبان پاسدار اسلامیت و قانون‌مندی همه امور کشور و مشارکت گسترده مردم در تصمیم‌گیری‌ها که نماد انتخابات است مظهر مردمی بودن آن است. تلاش دشمنان برای تخریب شورای نگهبان بدین سبب است که اقدامات این شورا مانع نفوذ و سلطه مجدد استکبار بر این کشور مظلوم می‌شود و دیگر اینکه با تبلیغات رسانه‌ای سعی دارند تا عملکرد این نهاد را در نزد مردم ناصواب و به تدریج آن را کم اثر و همچنین مردم را مأیوس کنند، و از حضورگسترده‌شان در روز 24خرداد و از خلق حماسه سیاسی باز دارند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: به تعبیر امام (رضوان الله) تعریف و تحسین دشمن از ما نشانه اشتباه و انحراف ماست و بالعکس نشانه درست کاری است. امروز که رسانه‌های استعماری و رؤسای دولت‌های استکباری از عملکرد شورای نگهبان خشمگین شده و فریادهاشان بلند شده است بدرستی عمل این شورا پی برده و به آنهایی که شورای نگهبان صلاحیتشان را برای تصدی پست ریاست جمهوری محرز ندانسته یادآور می‌شویم به خود یا با خود بیاندیشند؛ چه شده است که دشمنان درجه یک اسلام عزیز و مکتب اهل بیت از شما دفاع میکنند؟!

در پایان این بیانیه، بسیجیان دانشگاه الزهرا (س) ضمن حمایت و تشکر از اقدام قانونی شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان اعلام کردند که به پیروی از امام و رهبر عزیزمان و پاسداری از خون شهدا در روز 24 خرداد با شکوه‌تر از گذشته برای خلق حماسه سیاسی حاضر خواهند شد.

همچنین در این بیانیه آمده است: از همه گروه های سیاسی قانونی و طرفداران آن انتظار داریم باتوجه به تکثر سلایق سیاسی در میان نامزدها سعی و تلاش خود را برای انتخاباتی با شکوه مبذول کنند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: درخواست نامزدهای رد صلاحیت شده و طرفداران آنها برای استفاده از جایگاه و اختیارات رهبری نادرست بوده زیرا استفاده از حکم حکومتی رهبری به رویه تبدیل خواهد شد، هم جایگاه رفیع رهبری معظم انقلاب و هم اختیارات قانونی شورای نگهبان را مخدوش خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها