کد خبر: ۱۳۶۰۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
سفر هفته گذشته دکتر جلیلی به قم با حاشیه های فراوانی همراه بود که استقبال گرم مراجع معظم تقلید، خوش و بش زائران خارجی حاضر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) از ایشان گرفته تا حضور ساده و بی آلایش سعید جلیلی در قم با تنها فرزند و راننده ایشان از جمله این حواشی می باشد.از دیگر حاشیه های این سفر حضور حسین شمقدری و تیم فیلمبردای میراث آلبرتا در خیابان های قم و ضبط گفتگوهای جالب با مردم قم در خصوص انتخابات بود.
به گزارش پایگاه 598، سفر هفته گذشته دکتر جلیلی به قم با حاشیه های فراوانی همراه بود که استقبال گرم مراجع معظم تقلید، خوش و بش زائران خارجی حاضر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) از ایشان گرفته تا حضور ساده و بی الایش سعید جلیلی در قم با تنها فرزند و راننده ایشان از جمله این حواشی می باشد.

از دیگر حاشیه های این سفر حضور حسین شمقدری و تیم فیلمبردای میراث آلبرتا در خیابان های قم و ضبط گفتگوهای جالب با مردم قم در خصوص انتخابات بود.

همچنین استقبال حجج الاسلام ماندگاری، رهدار و آشتیانی از دکتر سعید جلیلی با حضور در ستاد مردمی حیات طیبه قم و نیز تجمع فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق(ع) در ستاد حوزوی از حاشیه های دیگر این سفر بود.

خبرنگار پایگاه 598، گزارشی تصویری از را از این دیدار آماده نموده است که تصاویر منتخب آن در ادامه می آید.





















































نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها