کد خبر: ۱۳۵۷۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
مهدی رحمتی مدعی است که نامه عذرخواهی را امضاء کرده است. این ادعا شائبه گم شدن تعمدی نامه ای که رحمتی زیر آن امضاء کرده بود را قوت بخشیده است.

  به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ کارلوس کی روش ابتدای هفته جاری در مصاحبه ای همه را شگفت زده کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا مهدی رحمتی جایی در لیست تیم ملی دارد گفت: «او فرصت عذرخواهی از مردم و تیم ملی را از دست داد و دیگر تا وقتی من هستم جایی درتیم ملی ندارد!»

 

این اظهارات نشان می داد رحمتی مرتکب کوتاهی شده دلیل دور ماندنش از تیم ملی فقط و فقط خودش است. دو روز پس از اظهارات کالوس کی روش اما مهدی رحمتی مصاحبه ای انجام داد که ادعای کی روش را تکذیب می کرد.

 

رحمتی گفت: «من مدت ها قبل نامه ای که فدراسیون فوتبال جلویم گذاشته بود را امضاء کردم.»

 

رحمتی حتی مدعی شد که نبی و کفاشیان در جریان این موضوع هستند. با ادعای رحمتی پیش بینی می شد که مسئولان فدراسیون فوتبال اظهارات او را تکذیب کنند اما این اتفاق رخ نداد تا مشخص گردد که رحمتی راست می گوید.

 

اما پشت پرده چه اتفاقاتی رخ داده است؟ گفته می شود نامه ای که رحمتی پای آن را امضا کرده هرگز به دست کی روش نرسیده و به او گفته اند که رحمتی از امضای این نامه خودداری کرده است. در همین راستا حمیدبابازاده، مربی دروازه بان های استقلال و کسی که بیشترین زمان را با رحمتی سپری می کند نیز مدعی شد برخی در این راه کوتاهی کرده اند و تعمدا این نامه را گم کرده اند تا رحمتی جایی در تیم ملی نداشته باشد.

 

حال باید با اظهاراتی که رحمتی انجام داده منتظر پاسخ کی روش بود. این موضوع اکنون بیش از آنکه در بازگشت رحمتی به تیم ملی موثر باشد در آستانه بازی با قطر حاشیه های تیم ملی را افزایش خواهد داد و به نظر می رسد که دوباره مسئولان فدراسیون فوتبال در مدیریت حاشیه ها ناکام بوده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها