کد خبر: ۱۳۵۶۰
زمان انتشار: ۱۷:۵۸     ۱۱ خرداد ۱۳۹۰
خطیب جمعه قفول و دبیرکل جمعیت الوفاق، روز گذشته برای ساعت ها در مرکز پلیس مورد بازجویی قرار گرفت.


به گزارش خبرگزاری رسا، رژیم فاسد و ظالم آل خلیفه، روز گذشته دبیرکل و جمعی از نمایندگان فراکسیون شیعی الوفاق بحرین را به مرکز پلیس فراخواند و آنان را به مدت 5 ساعت مورد تحقیق و بازرسی قرار داد.

حجت الاسلام شیخ «علی سلمان» خطیب جمعه و دبیرکل جمعیت الوفاق، «خلیل ابراهیم مرزوق» نائب اول رئیس پارلمان، «عبدالجلیل خلیل ابراهیم» رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی و «محمد یوسف المزعل» معاون رئیس کمیسیون قانون گذاری پارلمان بحرین که همگی عضو فراکسیون الوفاق هستند، بعدازظهر روز گذشته به مرکز پلیس فراخوانده شده و پس از ساعت ها تحقیق درباره مسائل مختلف، ساعت 9 شب آزاد شدند.

این بازداشت موقت بلافاصله پس از مصاحبه دبیرکل جمعیت الوفاق با خبرگزاری رویترز و تاکید وی بر عدم ارتکاب اعمال غیرقانونی توسط اعضای این جمعیت انجام گرفت.

گفتنی است نمایندگان فراکسیون شیعی الوفاق اسلامی بحرین در اعتراض به سیاست های سرکوب گرایانه رژیم آل خلیفه و کشتار مردم مظلوم این کشور از پارلمان استعفا دادند.

«مطر ابراهیم مطر» و «جواد فیروز» دو تن از نمایندگان کمیسیون مستعفی الوفاق، هفته هاست که توسط نیروهای امنیتی بحرین در مکانی مجهول بازداشت هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها