کد خبر: ۱۳۵۵۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
همایش «بیداری اسلامی و افق‌های آینده و انتخابات92» با حضور ولایتی، جلیلی، قالیباف و رضایی 1 و 2 خرداد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری دانشجو، همایش دو روزه «بیداری اسلامی و افق‌های آینده و انتخابات 92» با حضور علی اکبر ولایتی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و محسن رضایی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
 
این همایش با سخنرانی حجت‌الاسلام کلانتری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با تبیین اهداف «همایش بیداری اسلامی و افق‌های آینده و انتخابات 92»  آغاز شده و در ادامه حجت‌الاسلام‌ محسن قمی سخنرانی می‌کند.
 
همچنین در روز نخست این همایش «دستاوردهای بین‌المللی انقلاب اسلامی با تاکید بر بیداری اسلامی» با حضور منوچهر محمدی برگزار می شود و «آخرین تحولات کشورهای واقع در حوزه بیداری اسلامی» را مجتبی فردوسی‌پور، محمدالصادق الحسینی و حسین رویوران و نیز «افق‌های آینده بیداری اسلامی» را ابراهیم متقی، احمد نقیب‌زاده و یعقوب توکلی بررسی می‌کنند.
 
برنامه روز دوم این همایش بر جنبه انتخاباتی استوار است و گفتمان‌های انتخاباتی با حضور چهار کاندیدای تاییدصلاحیت شده تبیین خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام‌ محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور ابتدا به بررسی اهمیت انتخابات پرداخته و در ادامه محمدباقر قالیباف، علی‌اکبر ولایتی، محسن رضایی و سعید جلیلی به ترتیب برنامه‌های انتخاباتی خود را بیان می‌کنند.
 
این همایش که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد، به مدت دو روز از ساعت 8 چهارشنبه، یکم خرداد تا ساعت 19 پنجشنبه، 2 خرداد در تالار امینی واقع در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها