کد خبر: ۱۳۵۵۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
سرمربي ليورپول تاکيد کرد که مهاجم اروگوئه‌اي تيمش را به هيچ وجه به تيم ديگري واگذار نخواهد کرد.
برندن راجرز بر اين باور است که مهاجم اروگوئه‌اي تيمش ممکن است با پيشنهاد ساير تيم‌ها اغوا شود ولي او اجازه خروج از تيم را به وي نخواهد داد.

به گزارش فارس، لوييس سوارز در فصلي که گذشت براي ليورپول در کليه رقابت‌ها 30 گل وارد دروازه حريفان کرد ولي تيمش در ليگ برتر انگليس به مقامي بالاتر از هفتمي نرسيد و نتوانست به ديدارهاي اروپايي فصل بعد راه يابد.

سران ليورپول براي بازسازي تيم‌شان قصد دارند اندي کرول را به مبلغ 15 ميليون پوند به وستهام واگذار کنند تا بازيکنان جديدي را به آنفيلد بياورند. با اين حال آنها به هيچ وجه به فروش سوارز فکر نکرده‌اند.

بايرن مونيخ آلمان به شدت براي استخدام سوارز ابراز علاقه کرده ولي راجرز تاکيد کرده به هيچ وجه او را از دست نخواهند داد.

اين مربي ولزي در گفت‌وگو با ديلي ميرر گفت: ببينيد، هر بازيکني يک قيمتي دارد ولي قرار نيست که هر تيمي که آمد و خواست که مبلغ مورد نظر را پرداخت کند، ما بخواهيم که بازيکن‌مان را بفروشيم. ما مي‌خواهيم تيم قدرتمندي را بر اساس بازيکنان خوب بسازيم. بدون شک سوارز را نخواهيم فروخت.

وي افزود: مي‌دانم که در فصل نقل و انتقال‌هاي تابستاني پيشنهادهاي زيادي براي او دريافت خواهيم کرد زيرا بازيکن بسيار خوبي است. بازيکناني که در کلاس جهاني بازي مي‌کنند بسيار کم هستند و ما نمي‌خواهيم يکي از آنها را از دست بدهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها