کد خبر: ۱۳۵۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۱۱ خرداد ۱۳۹۰
جمعي از دانشجويان دانشگاه تهران از دانشجوي دانشگاه علم‌و‌صنعت كه به خاطر انجام فريضه نهي از منكر مورد توبيخ مسئولان اين دانشگاه قرار گرفته بود، تقدير كردند.



به گزارش فارس، در مراسمي كه با موضوع "امر به منكر و نهي از معروف " در تالار دانشكده برق پرديس فني دانشگاه تهران برگزار شد و در حضور جمعي از دانشجويان و اساتيد اين دانشگاه، از يكي از دانشجويان دانشگاه علم‌و‌صنعت كه به دليل اقدام به تذكر لساني به يك دانشجوي دختر بدحجاب در اين دانشگاه مورد بازخواست و توبيخ مسئولان دانشگاه علم‌و‌صنعت قرار گرفته بود تقدير به عمل آمد.

اين مراسم از سوي جنبش دانشجويي حيا و دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشكده فني برگزار شد و هديه‌اي به رسم يادبود از سوي جمعي از دانشجويان دانشگاه تهران توسط حجت‌الاسلام نقويان به اين دانشجو اهدا شد.

براساس اين گزارش، در فروردين‌ماه سال جاري يكي از دانشجويان دانشگاه علم‌و‌صنعت به دليل تذكر لساني به يك دانشجوي دختر بدحجاب توسط مسئولان دانشگاه علم‌و‌صنعت احضار و توبيخ شد.

مسئولان دانشگاه علم‌و‌صنعت، اين دانشجو را در روز 24 فروردين سال جاري به كميته انضباطي فرا خواندند و در اين جلسه به وي تفهيم اتهام كردند كه دانشجويان اين دانشگاه در قبال عدم رعايت حجاب و عفاف حق تذكر لساني ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
دستشون درد نکنه .مگه اینا یادی بکنند از این دانشجوی فراموش شده.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
اجر اين دانشجوي موحد با خالق يكتا ، ما كه دسترسي به او نداريم كه دست او را ببوسيم ولي از راه دور ابراز ارادت مي كنيم ، اميدواريم در پيشگاه حضرت حق و ائمه هدي عليهم صلوات الله رو سفيد باشد انشاء الله
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
واقعا این مسئولین ..... کارشون به جایی رسیده که خودشون در راستای امر به معروف کار نمی کنن که هیچ وظیفه فردی یک مسلمان رو هم از طریق زور می خوان ازش بگیرن . حالا بقیه مسولین خداترس ذیربط برای توبیخ این مسولین دانشگاه چکار کردند؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
اگر رضای خدا در امر و نهی باشد افرین و صواب دارد پس افرین
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
این اتفاق (برخورد وتوبیخ دانشجوی عزیز) در سال نود و در دولتی که بعضیا مدعی اند برای روی کار اومدنش نماز و صلوات وروزه ... نذر کرده بودن رخ داده دیگه درسته؟ فقط مرد باش و این نظر رو سانسور نکن
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۲۰:۳۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
یک خانم دانشجو باید این کار را انجام میداد نه یک اقا
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها