کد خبر: ۱۳۵۳۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
اميرحسين ثابتي در وبلاگ خود نوشت: 

بعد از بيانيه ديشب  دكتر لنكراني كه بعد از ديدار با  دكتر جليلي منتشر شد و انصراف خود را به نفع وي اعلام كرد، بسياري از دوستان با استقبال از اين موضوع به تقدير از لنكراني پرداخته و موج بسيار مثبتي در هم افزايي گفتمان انقلاب اسلامي در مقابله با گفتمان هاي رقيب در انتخابات پيش رو ايجاد شده است.

اما در اين بين عده اي معلوم الحال؛ با مطرح كردن اين مساله كه رد صلاحيت لنكراني قطعي شده بود و او چاره اي جز انصراف به نفع جليلي نداشته است، تلاش كردند اين انصراف را ناشي از رد صلاحيت دكتر لنكراني عنوان كرده و همچنان سعي بر ايجاد اختلاف و تكدر ميان هواداران اين دو نفر دارند تا در حد توان، اثر مثبت اين رفتار هوشمندانه لنكراني را به حداقل برسانند.
 
 
شايد در بيان نقض اين ادعا لازم باشد به ناچار خاطره اي از دكتر لنكراني را بازگو كنم:
 
دقيقا يك روز بعد از ثبت نام دكتر جليلي در انتخابات؛ برنامه دولت دكتر لنكراني رونمايي شد. آن روز هر طور شده بود خودم را به محل ستاد رساندم تا پيرامون وقايع روز گذشته (ثبت نام جليلي و هاشمي) نظر لنكراني را جويا شوم. بعد از جلسه فرصت كافي دست نداد چون دكتر به دانشجويان علم و صنعت قول سخنراني داده بود و بلافاصله ستاد را ترك كرد لذا  مسير ستاد تا دانشگاه را نيم ساعتي با دكتر لنكراني در ماشين طي كرديم و بحث را شروع كردم: دكتر!  بالاخره بايد چه كار كرد؟
 
در پاسخ گفت: خيلي ها شايد الان فكر كنند من حب قدرت يا چسبندگي به قدرت دارم يا علاقه مندم در اين عرصه بمانم اما نمي دانند به ناچار براي ثبت نام اقدام كردم. در صحبتي هم كه در جلسه با دكتر جليلي داشتم به دلايل مختلف گفتم شما بيا، ايشان قبول نكرد و گفت با اين دلايل بار مسئوليت را از خودت باز نكن و تو بيا.

از ديروز كه آقاي جليلي ثبت نام كرده است هنوز با ايشان صحبتي نداشته ام. به هيچ وجه ما با هم رقابت نمي كنيم چون رقيب همين را مي خواهد و اين يعني شكست گفتمان ما. حتي اگر بدانم كه با هم رقابت هم كنيم و من راي بيشتري هم بياورم اين كار را نمي كنم چون رقابت درون گفتماني را به صلاح نمي دانم ...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
احسنت به دکتر لنکرانی...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها