کد خبر: ۱۳۵۳۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربي سابق پرتغالي پرسپوليس به اين باشگاه اعلام کرد طلب او را در بازي ايران و قطر به دوحه بياورند.
مسئولان باشگاه پرسپوليس براي پرداخت 130 هزار دلار بدهي وينگادا دچار مشکلاتي شدند و در صورتي که اين باشگاه نتواند پول را به موقع بدهد خطراتي اين تيم را تهديد مي‌کند.

به گزارش فارس، گفته مي شود باشگاه پرسپوليس از طرق هاي مختلف براي پرداخت اين پول اقدام کرده است اما بنا به مشکلاتي اين پول به جاي واريز شدن به حساب وينگادا، سر از ترکيه، امارات و يا کشورهاي ديگر درآورده است.

وينگادا در ايميلي جديد به باشگاه پرسپوليس عصبانيت خود را به شکل ديگري نشان داده است. او در ايميل خود نوشته است: متاسفانه طلبي که به من قول داده بوديد هنوز به دستم نرسيده است. به همين دليل من براي بازي ايران و قطر به دوحه خواهم آمد و شما هم مي‌توانيد طلب من را به آن کشور بياوريد تا از شما دريافت کنم و مشکلي پيش نيايد.

شکري مديرحقوقي باشگاه پرسپوليس در اين باره گفت: من اين موضوع را به اطلاع رويانيان رساندم و قرار است که درباره‌اش تصميم نهايي گرفته شود.وينگادا اعلام کرده که با توجه به پيگيري برخي از کارهايش در بازي ايران و قطر به دوحه خواهد آمد.

مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس همچنين در خصوص قرارداد داخلي دايي با راه‌آهن نيز گفت: من از بندهاي اين قرارداد داخلي خبري ندارم اما هميشه در اين قراردادها طرفين حق فسخ نيز جا مي‌دهند. مفاد آن بسيار مهم است و بايد اين طرفين چگونه با يکديگر به توافق رسيده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها