کد خبر: ۱۳۵۲۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: امروز با ابراهیم‌زاده جلسه داریم و هنوز به توافق قطعی نرسید‌ه‌ایم.

به گزارش 598 ،حمید زینی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد جلسه امروز که قرار است با منصور ابراهیم زاده داشته باشند گفت: قرار است عصر امروز با ابراهیم زاده دیدار کنیم، هنوز حضور ابراهیم‌زاده در تراکتورسازی قطعی نشده است، در مورد کلیات صحبت کردیم اما امروز در مورد جزئیاتی مثل رقم قرارداد و ... مذاکره می‌کنیم تا وضعیت مشخص شود.

وی افزود: علاقه زیادی به حضور ابراهیم‌زاده داریم، خواسته‌هایی داریم که باید در جلسه با یکدیگر بنشینیم و در این ارتباط صحبت کنیم. به هر حال اگر شاید خواسته‌ها فاصله داشته باشد که باید در این ارتباط صحبت کنیم و به توافق برسیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه به نظر می‌رسد قاسم دهنوی از مسئولان تراکتورسازی دلگیر شده است عنوان کرد: من نیز از دهنوی دلگیر شدم، یک روز قبل از مصاحبه‌ای که او انجام داد به صورت شفاهی  صحبت کردیم، با حدود 80 درصد از بازیکنان تماس گرفتم و در مورد وضعیت باشگاه توضیحاتی را ارائه دادم. او گفته تماس نگرفتیم اما من سه بار تلفنی ارتباط برقرار کردم.

وی در مورد اینکه آیا دهنوی را حفظ خواهند کرد عنوان کرد: صدرصد چنین تصمیمی داریم با او صحبت کردم و گفتم همان قرارداد سال قبل را تمدید کنیم، با توجه به وضعیت بودجه باشگاه شرایطمان اجازه نمی‌دهد که پول بیشتری را پرداخت کنیم، البته خود دهنوی مشکلی نداشت اما به نظر می‌رسد اطرافیان او نظر دیگری دارند و کمی وسواس به خرج می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها