کد خبر: ۱۳۵۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۱ خرداد ۱۳۹۰
بعد از افشاگری چندی پیش سایت " بی باک" علیه اقدامات غیرقانونی یکی از مدیران جریان انحرافی در منطقه آزاد ارس - که همراه با اسناد و مدارک معتبری در این زمینه صورت گرفت - گزارشها حکایت از آن دارد که سازمان بازرسی کشور این موضوع را در دستور کار و بررسی قرار داده است و حتی نمایندگانی از طرف این سازمان در منطقه مذکور مستقر شده اند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، در پی این افشاگری اخیر ما علیه یکی از مدیران جریان انحرافی که تحت عنوان " اقدامات غیرقانونی سرباز جریان انحرافی در منطقه آزاد ارس + اسناد و مدارک " در تاریخ 31 اردیبهشت سال جاری صورت گرفت، این مدیر - که دارای مدرک دیپلم و تنها سابقه وی سرپرستی کاخ سعد آباد بوده و فاقد هرگونه سابقه مدیریت عمرانی می باشد – موقعیت و جایگاه خویش را بسیار در خطر دیده است از همین رو سعی نموده تا با برپایی دیدارهایی با برخی چهر های دینی و شخصیتهای تاثیر گذار و بازتاب گسترده رسانه ای آن، از حجم انتقادات پیرامون خود کاسته و برای ترمیم وجه از دست رفته خویش اقدامی نماید.

از همین رو بنابر گزارشات رسیده، آقای علیرضا مقیمی مدیر فعلی منطقه آزاد ارس که تنها بخشی از اسناد اقدامات غیرقانونی وی قبلا افشا شد، دیروز دیداری را با حضرت آیت الله (ش) امام جمعه موجه و انقلابی یکی از مراکز استانها ترتیب داده است.

گفتنی است که این فرد همچنین برای استفاده تبلیغاتی بیشتر از این جلسه، جمعی از خبرنگاران نزدیک به خود را به منظور پوشش این دیدار به همراه برده است.

در پایان گفتنی است اگرچه اینگونه دیدارها و بهره برداریهای تبلیغاتی از آن، برای مدت اندکی بتواند برخی افکار عمومی را فریب دهد امّا به قطع با پیگیری و اقدامات به موقع و قاطع سازمان بازرسی کل کشور و سایر نهادها و مقامات قضایی و رو شدن بیشتر دست این تیپ افراد، تمامی این نقشه ها بر آب خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها