کد خبر: ۱۳۵۱۲۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
یکی از شکات پرونده کهریزک:
با بررسی‌ها و تحقیقات مفصلی که در این‌باره کردم و همچنین پس از مشورت با فرزند ارشدم بابک جوادی‌فر به این نتیجه رسیدم که باید تصمیم مهم و بزرگی بگیرم و از این رو از آقای مرتضوی که در این پرونده بی‌گناه است، رضایت کامل خود را اعلام کردم.
پدر یکی از قربانیان پرونده کهریزک گفت: پس از شنیدن دفاعیات آقای مرتضوی در دادگاه طی 7 جلسه مطمئن شدم ایشان به عنوان دادستان سابق تهران هیچ‌گونه دخالتی در مرگ فرزند من نداشته و بی‌گناه است.

علی جوادی‌فر در جمع تعدادی از مدیران و پرسنل سازمان تأمین ‌اجتماعی که برای تشکر از وی به خاطر اعلام رضایت از آقای مرتضوی و همچنین تقاضای مختومه شدن پرونده نزد وی حضور یافته بودند، افزود: ایشان به عنوان دادستان سابق تهران در آن شرایط بحرانی وظایف و تکالیف خود را به خوبی انجام داده است و این افراد لباس شخصی هستند که در خیابان و در اغتشاش، فرزندم را مصدوم و مجروح کردند و باعث این حادثه ناگوار شدند.
وی افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات مفصلی که در این‌باره کردم و همچنین پس از مشورت با فرزند ارشدم بابک جوادی‌فر به این نتیجه رسیدم که باید تصمیم مهم و بزرگی بگیرم و از این رو از آقای مرتضوی که در این پرونده بی‌گناه است، رضایت کامل خود را اعلام کردم.
جوادی‌فر در ادامه افزود: رضایت کامل و قطعی خود را به شعبه 76 دادگاه کیفری استان ارائه و در جلسه دهم دادگاه نیز مجدداً بر صحت این رضایت تأکید کردم.
جمعی از مدیران و پرسنل سازمان تأمین اجتماعی پس از پایان دهمین جلسه دادگاه و به محض اطلاع از این‌که آقای جوادی‌فر از آقای مرتضوی اعلام رضایت کرده و با تقاضای مختومه شدن پرونده اعلام داشته ادعا‌یی علیه آقای مرتضوی در قضیه فوت فرزندش در بازداشتگاه کهریزک ندارد، به صورت خودجوش با وی ملاقات کرده و از این اقدام خداپسندانه آقای جوادی‌فر در رجب، ماه رحمت الهی تقدیر و تشکر کردند.

منبع: خبرگزاری موج

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
به نظر شما پشت پرده ای در کار نیست؟
شاید ... نمیدونم . نمیشه واقعا همینطوری حرفی زد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها