کد خبر: ۱۳۴۸۵
زمان انتشار: ۱۵:۵۱     ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
حجت‌الاسلام ربانی در حکمی سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه قم را معرفی کرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدحسن ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در حکمی حجت‌الاسلام حسین جعفریان را به عنوان سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه قم منصوب کرد.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام جعفریان همچنین مسؤولیت معاونت مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را نیز برعهده دارد.

این گزارش حاکی است، با پایان یافتن ماموریت حجت‌الاسلام محمدیان مدیر پیشین مرکز خدمات حوزه علمیه قم، رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام محمدیان را به عنوان سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه قم معرفی کرد.


لازم به ذکر است، مرکز خدمات حوزه های علمیه به امر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در تاریخ 1370/7/10 تاسیس شد. ستاد این مرکز در قم بوده، و در همه استان ها نیز شعبه دارد. این تشکیلات با هدایت و حمایت دفتر مقام معظم رهبری فعالیت می کند. در راس این نهاد هفت نفر به عنوان هیئت مدیره که یک نفر به عنوان رئیس مرکز قرار دارد.
 
‌مرکز خدمات حوزه های علمیه در خدمت عموم طلاب و روحانیون و خانواده آنان، اعم از ایرانی و غیر ایرانی، برادران و خواهران، و دانش پژوهان شیعه و سنی است.

گفتنی است، معاونت طرح و برنامه، معاونت اداری مالی، معاونت مسکن، معاونت خدمات رسانی، معاونت تامین اجتماعی، اداره کل نظارت و بازرسی، اداره کل حراست، اداره کل پذیرش، اداره کل گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات و موسسه عمران مسکن نورگستر از بخش‌های مختلف مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به شمار می‌آید./

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
۱
۰
خبر را یکبار خوب بخوانید میفهمید اشتباه خبر را نوشته اید
پاسخ
333
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
+ج-حجحک
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها