کد خبر: ۱۳۴۲۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
رئیس کمیته پیگیری حوادث 22 بهمن قم با بیان اینکه گزارش 50 صفحه‌ای کمیته پیگیری حوادث 22 بهمن قم کاملاً حرفه‌ای است، گفت: گزارش این کمیته چند روز گذشته تقدیم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شد.
منصور حقیقت‌پور رئیس کمیته پیگیری حوادث 22 بهمن قم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه گزارش این کمیته چند روز گذشته تقدیم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شد، گفت: اینکه گزارش مذکور در صحن علنی قرائت شود یا نشود بستگی به نظر رئیس مجلس دارد.

وی با ذکر این نکته که بنده فقط یک محقق درباره موضوع حوادث 22 بهمن قم بودم، تصریح کرد: نتایج این گزارش دارای بار سنگینی بوده و ممکن است انتشار آن حتی بر روند انتخابات ریاست جمهوری تأثیر بگذارد لذا در صلاحیت بنده نیست که درباره این گزارش تصمیم‌گیری و بخشی از اطلاعات این گزارش را بیان کنم.

نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: تمام تلاشم را انجام دادم تا یک گزارش حرفه‌ای تهیه شود و معتقدم گزارش 50 صفحه‌ای ارائه شده به کمیسیون امنیت ملی کاملاً حرفه‌ای است اما اینکه در چه سطحی جزئیات این گزارش منتشر و رسانه‌ای شود، این موضوع در صلاحیت من نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها