کد خبر: ۱۳۴۲۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
در حالي كه رحمتي به کفاشيان گفته كه براي عذرخواهي کي‌روش بايد تضمين کند که دعوت مي‌شوم! عقيلي هم گفته كه لزومي نمي​بينم به صورت کتبي عذرخواهي کنم.

جام ورزشي؛ پس از قهر کارلوس‌ کي‌روش از کنفرانس مطبوعاتي‌اش به دليل سوالات تکراري درباره رحمتي، عقيلي و کريمي، اميد نمازي، دستيار مربي پرتغالي تيم‌ ملي مي‌گويد: «در روزهايي که تيم ملي نياز به آرامش دارد و تمرکز، طبيعي است که آقاي کي‌روش پس از سوالات تکراري، ناراحت شوند.»


اما چرا کارلوس کي‌روش از هادي عقيلي و مهدي رحمتي اين‌قدر ناراحت بود که ترجيح داد درباره آن‌ها حرف نزند؟


مهدي رحمتي و عقيلي براي بازگشت به تيم ملي شرط گذاشته‌اند! شرط‌هايي که کي‌روش پس از شنيدن‌ آن‌ها تعجب کرده است! عقيلي و رحمتي اعلام کردند که دوست دارند به تيم ملي برگردند ولي کادر فني تيم ملي به اين نتيجه رسيده‌ که‌ آن‌ها به خاطر «منافع خودشان» ابراز علاقه کرده‌اند.


در روزهاي اخير بحث حضور عقيلي در سپاهان بسيار جدي شده‌ و او مي‌داند تنها با بازگشت به تيم ملي‌ مي‌تواند حکم محروميتش از فوتبال ايران را در کميته استيناف بشکند و فصل آينده راهي ليگ برتر شود.


اما درباره رحمتي نيز يک موضوع باعث ناراحتي کي‌روش شده است. اين بازيکن در جلسه‌اي که با علي کفاشيان داشته، پس از مطرح شدن موضوع عذرخواهي کتبي، شرط و شروطي براي تيم ملي گذاشته است! چيزي که باعث تعجب کفاشيان نيز شد. رحمتي که اعلام کرد دوست دارد به تيم ملي بازگردد، از کادر فني عذرخواهي نکرد؛ موضوعي که بايد انجام مي‌شد. اما او در عوض پس از گفتن چند جمله در برنامه‌90، براي فدراسيون شرط گذاشته بود که «‌کي‌روش بايد تضمين دهد من به تيم ملي دعوت مي‌شوم!»


اين شرط را عقيلي نيز گذاشته‌ و پيداست که دو نفر کاملا هماهنگ بوده‌اند. البته عقيلي روز گذشته در اين خصوص گفت: «با ما تماس گرفته شد و گفتند که از مردم عذرخواهي کنيد که اين کار را هم کردم. اما بعد دوباره‌ گفته شد که بايد اين عذرخواهي کتبي باشد که من لزومي به عذرخواهي کتبي نمي‌بينم زيرا اکنون در يک رسانه معتبر که فايل صوتي‌ام را در اختيار دارد، از کي‌روش عذرخواهي مي‌کنم.»


در همين خصوص قرار بود روز گذشته جلسه‌اي بين مهدي محمدنبي، دبير فدراسيون فوتبال و کارلوس کي‌روش برگزار شود که اين نشست لغو شد.
خراسان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها