کد خبر: ۱۳۳۹۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
دبیرکل جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: نفس دوقطبی شدن انتخابات باعث می‌شود مردم از برنامه‌گرایی دور شوند اما اگر دوقطبی صورت گیرد قطعا بین هاشمی و مشایی نخواهد بود.

مهدی خوجگی دبیرکل جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پیرامون انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: حضور هاشمی در انتخابات و معرفی مشایی از طرف احمدی‌نژاد نشان از این دارد که آنان نگاه رئیس مرئوسی به قدرت دارند و باید بدانیم که ماندن در قدرت با سازوکار غیرقانونی نه تنها فسادآور است، بلکه عرصه برای نگاه و تفکر دیگر تنگ خواهد کرد و به تدریج فضایی شکل می‌گیرد که به حذف نگاه مخالف منجر می‌شود مانند آنچه که در دولت هاشمی اتفاق افتاد.

وی افزود: کسانی که با نیت خیرخواهانه می‌خواهند در قدرت بمانند باید راه‌های مشروع را دنبال کنند که در قانون نیز سازوکار آن نیز مشخص است.

دبیرکل جنبش عدالتخواه دانشجویی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه قطب‌بندی‌های انتخاباتی بعد از تایید صلاحیت‌ها مشخص خواهد شد، تصریح کرد: درحال حاضر زود است که بگوییم دوقطبی انتخابات بین مشایی و هاشمی رفسنجانی است. البته نفس دوقطبی شدن فضای انتخابات آسیب‌هایی دارد که فضا را احساسی می‌کند و مردم را از برنامه‌گرایی دور می‌کند و گاهی اوقات زمینه‌ساز آشوب‌های خیابانی نیز می‌شود.

خوجگی در پایان سخنان خود تاکید کرد: آنچه‌که مهم است این است که نگذاریم فضای دوقطبی که احساس را حاکم می‌کند شکل بگیرد، حال اگر این دوقطبی شکل بگیرد قطعا بین مشایی و هاشمی نخواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها