کد خبر: ۱۳۳۶۸۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
تذکر نماینده قائم‌شهر
نماینده مردم قائم‌شهر گفت: نامه بدون سلام بعضی از آقایان به حضرت آقا یادمان نرفته که امروز برخی دوستان برای آنها امضا جمع می‌کنند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کمال علیپور نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس امروز سه‌شنبه طی تذکری در آغاز جلسه علنی بعداز ظهر اظهار داشت: از شورای محترم نگهبان می‌خواهیم که در تائید صلاحیت‌های کاندیداهای ریاست جمهوری افرادی که با کارناوال، پرچم و چراغ روشن رفتند حتما این موارد را در نظر بگیرند.

وی افزود‌:‌ همچنین عزیزانی که در صحن علنی مجلس برای برخی افراد امضا جمع می‌کنند بدانند که ما هنوز نامه بدون سلام بعضی از آقایان به حضرت آقا را یادمان نرفته است.

علیپور در تذکری دیگر خطاب به وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: استان مازندران استان قهرمان‌پرور در ورزش است؛ متاسفانه خیلی از زیرساخت‌های ورزشی در استان بخصوص شهرستان جویبار که پایتخت کشتی دنیا وایران است، می‌بینیم که وضعیت نامناسبی دارد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: متاسفانه ما چندین بار تذکر داده‌ایم ولی تذکرات ما جدی گرفته نشد. بر همین اساس از آقای عباسی می‌خواهیم که هم به امور جوانان و هم به امور ورزش توجه کنند.

علیپور در تذکری دیگر از وزیر بهداشت خواست تا برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام هر چه سریع‌تر چاره‌اندیشی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها