کد خبر: ۱۳۳۶۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
مطمئن باشید ما دیر تر از سایر تیم سرمربی خود را اعلام نمی كنیم و نمی خواهیم مشكلات سال گذشته برای ما تكرار شود
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - محمدرویانیان مدیرعامل پرسپولیس شب گذشته در برنامه نود ، درباره آخرین مسائل این تیم پرحاشیه به تفصیل صحبت کرد . بحثهای او از انتخاب مربی تا خرید بازیکن را در برمی گیرد.جالب اینکه رویانیان تغییرات شرایط سیاسی کشور را حس کرده و درباره دولت گفت : این دولت با ما خوب نیست !
حرفهای رویانیان را  بخوانید :

سرمربی را انتخاب می کنبم
 اولویت اعضای كمیته فنی برای انتخاب سرمربی جدید تیم اول ایرانی و بعد پرسپولیسی است كه این انتخاب ما را محدود می كند و البته من هم می خواهم ان دوستان را همراهی و تا حدودی هم خواسته آنها را برآورده كنم.  اما اگر گزینه ای باشد كه بهترین باشد از این محدودیت خارج می شوم چون باید پاسخ گو مردم باشیم.
 برخلاف سال گذشته كه سرمربی دیر آمد امسال زمان را رعایت می كنیم وسرمربی را انتخاب می كنیم.  مطمئن باشید ما دیر تر از سایر تیم سرمربی خود را اعلام نمی كنیم و نمی خواهیم مشكلات سال گذشته برای ما تكرار شود.اما  الان تیم هایی چون سپاهان و استقلال هم سرمربیشان مشخص نیست و تنها چهار تیم شاید سرمربی خود را مشخص كرده اند.

همه گزینه های ما
 مایلی كهن درخشان گزینه های ما هستند و در خصوص دایی باید با باشگاه راه آهن صحبت كنم و همچنین نیم نگاهی به كرانچار دارم كه الان درست نیست با او صحبت كنم زیرا منتظرم نظر سپاهان در رابطه با تمدید قرارداد با او هستم. جهت گیری مدیریت ورزش استفاده از مربی داخلی است كه به حق هم است و ما اگر ضرورت داشته باشد با مربی خارجی صحبت می كنیم. با برانكو صحبت هایی شده است و او در میان گزینه های ما قرار دارد.

من و علی دایی
 علی دایی هم در میان گزینه های ما قرار دارد. اختلاف نظر من و دایی نمی تواند شرط تصمیم گیری من باشد چون برای یك تیم می خواهم تصمیم بگیرم.  من زمانی با دایی صحبت كردم كه او هنوز قرارداد خود را با راه آهن امضا نكرده بود و گفتم اگر قرار شد او به پرسپولیس بیاید حتما با مسئولان باشگاه راه آهن هماهنگ می كنیم.


این کمیته فنی خاص
 این كه بعضی افراد حاضر در كمیته فنی علاقه به نشستن برروی نیمكت پرسپولیس را دارند، شاید درست باشد اما واقعیتی كه در پرسپولیس وجود دارد این است كه اكثر پیشكسوتان نامی فوتبال ایران پرسپولیسی هستند و استقلال هم به اندازه تیم ما چهره ندارد.



جواد کاظمیان برای پرسپولیس چه کرده؟
 اظهارات جواد كاظمیان  وی در خصوص بدهی باشگاه پرسپولیس درست نیست و نمی خواهم به دلیل برخی مسایلی كه وجود دارد، بیش از این حرف بزنم. به او گفتم به خاطر بعضی مسایل استحقاق این پول را ندارد چون مشكلاتی بوده است.  كاظمیان یكی از بازیكنان با ارزش پرسپولیس بوده اما مشكلاتی وجود داشت كه این حرف را زدم اما همچنان به او احترام می گذارم.اما  فصل گذشته در زمان دنیزلی بازیكنان را 30 درصد جریمه كردم به خاطره این كه به تیم ضربه وارد شد و این حق من است. آن بازیكنان مستحق جریمه بودند و این حق هواداران است.  اگر حتی بازیكنان این فصل نیز به خاطر نتایج جریمه شوند كار درستی كرده ام و به طور مثال مگر كاظمیان برای پرسپولیس چه كار كرده كه این حرف ها را می زند. امسال با این همه بازیكن آیا حق هواداران باشگاه بود كه چنین نتایجی را بگیریم و ما حق هواداران را خواهیم گرفت.

با 4 بازیکن قرارداد بسته ایم
 ما اكثر بازیكنان خود را برای فصل بعد می خواهیم و این مساله را به آنها نیز اعلام كردیم. مهدی مهدوی كیا خداحافظی كرده و باید جایگزین او را مشخص كنیم و علی كریمی را هم در حال صحبت با او هستیم. عباس زاده، یونس شاكری، شجاع خلیل زاده و یعقوب كریمی در لیست بازیكنان فصل آینده ما هستند و قرارداد های داخلی امضا شده است. در خرید بازیكنان در تمام دنیا خود باشگاه هم دخیل است و همه اختیارات برعهده سرمربی نیست. سرمربی ما گل محمدی بوده و با او برنامه فصل بعد را هم ریخته بودیم و با كسانی كه كاندیدا هستند،نیز لیست را بررسی كردیم و نظر ها با گل محمدی هماهنگ بود. ما اگر بخواهیم معطل شویم ممكن است به مشكل روبرو شویم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها