کد خبر: ۱۳۳۳۳۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
حجت‌السلام حسینیان در تذکری آئین نامه‌ای:
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه عده‌ای بعد از کاندیداتوری رفسنجانی ترسیده‌اند، به نمایندگان مجلس توصیه کرد که با گردش باد حرکت نکنند و نشان دهند که این مجلس با صلابت در خط ولایت ایستاده و از هیچ‌ کس هراسی ندارد.

به گزارش 598 به نقل از پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز(دوشنبه پارلمان) در تذکری آئین نامه‌ای با اشاره به صحبتهای برخی نمایندگان درباره نامه انتقاد از مواضع هاشمی، اظهارداشت: بعد از صحبت‌های آقای هاشمی رفسنجانی درباره فلسطین و مسئله ولایت، دوستان مشورتی کردند و به این نتیجه رسیدند که یک پاسخی در این زمینه تهیه شود.

وی افزود: بنده هم این پاسخ را نوشتم و الان آن پاسخ با دست خط بنده است و هیچ تغییری در آن بوجود نیامده است، بنده خودم تا آنجایی که از نمایندگان امضا گرفتم، به همه نمایندگان عرض کردم این نامه را بخوانید، موضوع نامه این است ، عده‌ای از نمایندگان نامه را مطالعه و سپس آن را امضاء کردند.

حسینیان ادامه داد: حالا اگر یک نماینده‌ای خودش بدون مسئولیت آمده و نامه را امضاء کرده الان نباید زبان تهمت را باز کند که مثلاً نمایندگان سر ما را کلاه گذاشتند، ما نماینده مجلس هستیم، نخبه مردم هستیم، مگر بچه هستید که سر شما را کلاه بگذارند و یک امضایی از شما بگیرند؟ خدمت آقای سعدون‌زاده باید عرض کنم که او خلاف می‌گوید و هیچ‌یک از سایتهایی که این نامه به آنها تحویل داده شده نامی از آقای سعدون زاده نبردند و منتشر نکردند و آقای سعدون زاده از خودش می‌گوید که نامش پای این نامه منتشر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: آقای سعدون زاده نه تنها آن نامه را امضا‌نکرده بلکه با بنده هم وارد مجادله شد و سخنان توهین آمیزی به بنده فرمود و بنده هم مسائلی را خدمت او عرض کردم، الان تعجب می‌کنم که چرا از بعد از ثبت نام آقای هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری، عده‌ای ترسیده اند.

به گزارش فارس ، این سخنان حسینیان با تشویق و احسنت ـ احسنت نمایندگان مجلس مواجه شد.

نماینده تهران در خانه ملت در خاتمه خاطرنشان کرد: به دوستان باید بگویم که نگران نباشید، پای حق بایستید و این طور با گردش باد حرکت نکنید، این مجلس باید نشان دهد که با صلابت در خط رهبری و ولایت ایستاده و از هیچ‌کس بیم و هراسی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها