کد خبر: ۱۳۳۲۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
عملکرد خوب سردار آزمون در تيم روبين کازان روسيه باعث شده که سايت اين باشگاه مصاحبه اي مفصل با بازيکن جوان ايراني اش داشته باشد.
 آزمون درباره شروع فوتبالش گفته:" در 9 سالگي به تيم عقابهاي گنبد پيوستم که يکي از بهترين آکادمي هاي فوتبال ايران است و 5 بازيکن آن عضو تيم ملي هستند. اولين مربي ام محمود سعيدي بود که چيزهاي زيادي به من ياد داده. تيم بعدي ام اتکاي گلستان بود که در ليگ جوانان ايران حاضر بود. بعد از آن در 15 سالگي به سپاهان که يکي از معروفترين تيمهاي ايران است پيوستم و تبديل به جوانترين بازيکن ليگ برتر کشورم شدم. از آن زمان به بعد بازي در تيم ملي را هم تجربه کردم" سردار به سايت باشگاهش گفته که اگر چه از بچگي در پست مهاجم بازي مي کرده اما حالا بازي به عنوان هافبک هجومي و پشت سر مهاجمان را دوست دارد.

به گزارش اوج نيوز ، او درباره خانواده اش و نقش آنها در موفقيتش هم حرف زده است:" من در يک خانواده کاملا ورزشي بزرگ شده ام. پدر من يکي از چهره ها شناخته شده واليبال ايران است و چند نفر از اعضاي خانواده ام واليبال بازي مي کنند البته فوتباليست هم در خانواده مان داشته ايم. شهر من – گنبد کاوس – آنقدر فضاي سبز زيادي دارد که مي توان در همه جاي آن فوتبال و واليبال بازي کرد" بازيکن تيم ملي جوانان در پاسخ به اين سئوال که چرا روبين کازان و روسيه را براي ادامه فوتبال انتخاب کرده گفته که خانواده اش نقش مهمي در اين انتخاب داشته اند ضمن آنکه مسلمان بودن مردم تاتارستان و همزباني او با سرمربي روبين کازان باعث شده که به روسيه بيايد. سردار مي خواهد زبان روسي را هم ياد بگيرد و از همبازي شدن با عليرضا حقيقي راضي است.

آزمون نظر جالبي در مورد فوتبال روسيه دارد:" در اين کشور بازيکنان بايد به لحاظ فيزيکي در شرايط خوبي باشند و خودشان را براي جنگهاي تن به تن آماده کنند. ضمنا گل زدن در ليگ روسيه اصلا کار راحتي نيست. در مورد تيمم هم بايد بگويم که روبين به جاي آنکه سراغ اسم ها برود از بازيکنان جوان و جوياي نام استفاده مي کند که اين کار بسيار ارزشمندي است. فکر مي کنم اگر خوب تلاش کنم مي توانم به تيم اصلي برسم" آزمون در پايان حرفهايش به اين نکته اشاره کرده که روبين کازان تيم شناخته شده اي در بين ايراني هاست و هموطنان او براي موفقيت اين تيم دعا مي کنند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها