کد خبر: ۱۳۲۹۷۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان مي‌گويد فرکي به طور حتم در فولاد خواهند ماند بنابراين رقبا به فکر جذب اين مربي نباشند.

جام ورزشی: حسين ابن‌قاسم در ابتدا با بيان اين‌که براي صدا و سيماي استان و تهران متاسف هستم که ديدار ما برابر نفت تهران را پوشش ندادند، گفت: بازي فولادخوزستان ونفت تهران يک فينال براي رسيدن به سهميه آسيايي بود.

وي اظهارکرد: تمام ديدارهاي هفته پاياني به نوعي از تلويزيون پخش شدند ولي بازي ما نشان داده نشد که به نظر مي‌رسيد تيم ما و نفت تهران جدا از ساير تيم‌ها بودند و مانند فرزندخوانده بوديم که بازيکنان‌مان نيز از اين موضوع ناراحت شدند.

وي ادامه‌داد: اي کاش اين ديدار پخش مي‌شد تا همه مي‌ديدند که بازيکنان ما چه بازي جانانه‌اي را انجام دادند و به نظرم يکي از بهترين بازي‌هاي خود را به نمايش گذاشتند. آن‌ها به صورت مداوم تيم حريف را تحت فشار قرار دادند.

سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان عنوان‌کرد: نفت تهران، تيم بسيار خوبي است که به خوبي فوتبال بازي مي‌کند، ضمن اين‌که از کادرفني و مديريت خوبي نيز بهره مي‌برد و بي‌مورد نيست که تا اين‌جاي جدول هميشه تيم ما را تعقيب کرده است.

وي ياد‌آورشد: کي‌روش نيز مهمان ويژه اين ديدار بود. او معمولا نيم‌ساعت يا يک نيمه از هر بازي را مي‌بيند و ورزشگاه را ترک مي‌کند ولي ديدار ما با نفت‌تهران به صورتي بود که او تمام مسابقه را تماشا کرد.

ابن‌قاسم با بيان اين‌که اين ديدار بسيار جالب بود، گفت: از بازيکنان‌مان و هواداران که 90 دقيقه تيم را تشويق کردند، قدرداني مي‌کنم. در اين ديدار اگرچه باد و باران هم وجود داشت ولي بازي روي زمين بود و يک فوتبال درگير، روان و رو به جلو انجام داديم. به نظرم سهم ما بسيار بيشتر از اين بود و حق‌مان پيروزي در اين بازي بود.

وي ادامه‌داد: تا دقيقه 93 نيز به تساوي راضي نبوديم و در حال هجوم به سمت دروازه حريف بوديم که چند موقعيت را دروازه‌بان و دفاع آن‌ها دفع کرد و برخي از توپ‌هاي‌مان نيز از کنار دروازه حريف به بيرون رفت. درمجموع شاهد يک بازي بسيار خوب بوديم.

سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: اين برد و راهيابي‌مان را به ديدار پلي‌آف باشگاه‌هاي آسيا به هواداران، مردم خوزستان و کارکنان شرکت فولادخوزستان تقديم مي‌کنيم و به نظرم اين موفقيت جبران گوشه‌اي از زحمات آن‌ها است.

وي درباره ماندن حسين فرکي در اين تيم گفت: صد درصد او در تيم خواهد ماند و قبلا نيز صحبت‌هاي اوليه با وي انجام شده است و رضايت ضمني را از او گرفته‌ايم. من گفته‌ام آمدن فرکي دست خودش بود ولي رفتنش دست خودش نيست و او در اين‌جا ماندني است. ما آب پاکي را روي دست رقباي‌مان ريخته‌ايم و ديگر به فکر جذب فرکي نباشند!

ابن‌قاسم بااشاره به اين‌که پنج بازيکن اين تيم قراردادشان به پايان رسيده است، اظهارکرد: قرارداد آرش افشين، مهرداد جماعتي، عبدالله کرمي، لوسيانو پريرا و پادواني به پايان رسيده است و امروز يا فردا براي تمديد قرارداد به باشگاه مي‌آيند. هم‌چنين پيش از اين بختيار رحماني و ايوب والي با باشگاه قرارداد سه ساله ثبت کردند.

وي در ادامه درباره ديدار فولاد در پلي‌آف باشگاه‌هاي آسيا گفت: تا پايان ماه آينده مشخص مي‌شود که در پلي‌آف بايد به مصاف کدام تيم آسيايي برويم که با برد در اين ديدار به ليگ قهرمانان آسيا صعود مي‌کنيم.

بولتن

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمود نواصری ازبندرعباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سلام.خوشحال شدیم اقای فرکی در فولاد ماندنی شد انشالله درجام اسیا قدرت واقعی فولاد با فرکی خواهیم دید.واز تماشگران فهیم فولاد خواهشی دارم انهم سرتمرینات فولاد برند واز فرکی بخاطر اهانت وشکستن سر او در اوایل فصل عذرخواهی کنند.کوچیک شما.نواصری
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها