کد خبر: ۱۳۲۸۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
علی پروین که این روزها باید نگران وضعیت پرسپولیس و انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم باشد، در اظهار نظری عجیب از کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی حمایت کرد
روزنامه البرز ورزشی تیتر یک امروز خود را به گفته علی پروین مبنی بر اینکه: از آمدن رفسنجانی خوشحال شدم، اختصاص داده است و به این ترتیب پروین به جای اینکه این روزها نگران وضعیت نیمکت پرسپولیس باشد در امور سیاسی اظهار نظر می کند.

به گزارش 598 به نقل از بولتن نیوز؛ مطمئنا هواداران پرسپولیس از وضعیت فصل گذشته، و بلاتکلیفی فعلی این تیم اصلا رضایت ندارند. این عدم رضایت را به راحتی می شد در پایان فینال جام حذفی در چشمان تک تک هواداران این تیم یافت.

آقای پروین، اینکه شما حامی و هوادار یک کاندیدای خاص در انتخابات ریاست جمهوری باشید حرفی نیست و مطمئنا حق شماست اما حال چه شده است، اما در روزهایی که از سوی رویانیان بهمراه هیئت مدیره مامور انتخاب سرمربی پرسپولیس شده اید و در ایامی که هواداران این تیم بدلیل وضعیت نابسامان تیمشان بشدت ناراحت هستند، خوشحالی شما از ورود یک فرد خاص به عرصه انتخابات و رسانه ای شدن آن اصلا برای هوادار قابل قبول نیست.

آقای پروین، هواداران شما را بعنوان پیشکسوت و دلسوز پرسپولیس می شناسند؛ لطفا اجازه ندهید جایگاهی در سالیان متمادی برای خود در دل هواداران ایجاد شده است، یک شبه از بین برود و شما نیز به سرنوشت کسان دیگری دچار شوید که خود را در بازیهای سیاسی گم کرده اند.

به نظر می رسد اگر مدیرعامل، پروین و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس به جای اظهار نظرهای بیهوده و مصاحبه های پشت سر هم کمی هم به فکر سر و سامان دادن به وضعیت این تیم می بودند، امروز حال و روز هواداران میلیونی پرسپولیس اینگونه نبود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها