کد خبر: ۱۳۲۷۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
در پی درگذشت محمود مرتضایی‌فر وزیر شعار انقلاب، رییس سازمان بسیج مستضعفین پیام تسلیتی صادر و در آن تاکید کرد: ای کاش تمام مدیران کشورمان از این نمونه اسلامی درس بگیرند و مرتضایی‌فر عزیز را الگوی خویش قرار دهند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن پیام سردار نقدی به شرح زیر است:

«انا لله وانا الیه راجعون

انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همواره با دو بال شور و شعور در مقاطع گوناگون از بدو پیروزی تاکنون در آسمان حقانیت به پرواز در آمده و همگام با شعوربخشی و بصیرت افزایی در سایه‌سار ولایت، شورآفرینی انقلابیون نیز نقشی کم نظیر را ایفا نموده است.

در این میان شعارهای انقلابی برخواسته از قلب پاک و روح ولایی برادر عزیز محمود مرتضایی فر جایگاهی والا در انقلاب اسلامی داشته و صوت آسمانی و حنجره سرخ او در قلوب دلسوزان نظام مقدسمان جاودان شد.

آن شعارگوی ولایت‌مدار با رفتار ایثارگرانه خویش الگویی از اخلاق اسلامی را در مدیریت و فعالیت اجتماعی به همگان نمایاند.

او در اوج محبوبیت و شهرت و در قله علاقه‌مندی و اشتیاق مردم به خویش، داوطلبانه کنار رفت و با تربیت جوانان انقلابی عرصه را به آنان سپرد.

ای کاش تمام مدیران کشورمان از این نمونه اسلامی درس بگیرند و مرتضایی‌فر عزیز را الگوی خویش قرار دهند.

اینجانب درگذشت یار دیرین امام راحل و عاشق دلباخته امام حاضر را به عموم مردم به ویژه جامعه هنرمندان کشور، پیشکسوتان انقلاب و نظام و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و در ایام رحمت رجبیه، مغفرت الهی و شفاعت علوی را برای آن مرحوم مسالت می‌نمایم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها