کد خبر: ۱۳۲۷۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: کارناوال تبلیغاتی هاشمی مصداق بارز خلاف قانون عمل کردن است و بوی فتنه از این حرکات می‌آید.

به گزارش 598، محمدهادی سلیمی‌زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس اظهار داشت: همه باید به قانون اساسی تمکین کنند اما ما مشاهده می‌کنیم که رأس قوه مجریه این قوانین را نقض می‌کند.

وی افزود: هاشمی رفسنجانی در یک هفته گذشته با مدل «می‌آیم، نمی‌آیم» یک جنگ روانی را بوجود آورد و حال دیروز نیز کارناوال تبلیغاتی هاشمی مصداق بارز خلاف قانون عمل کردن است و بوی فتنه از این حرکات می‌آید. این اقدامات مصداق کار تبلیغاتی قبل از مشخص شدن صلاحیت‌ها است.

سلیمی زاده ادامه داد: مشایی نیز بارها و بارها از امکانات دولتی به عنوان تریبون شخصی برای تبلیغات خودش استفاده کرده است که هم خلاف شرع و هم خلاف قانون است و دیروز هم شاهد حمایت رئیس جمهور از وی بودیم که مصداق کامل اقدام خلاف قانون است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر افرادی مانند هاشمی و مشایی بخواهند فتنه دیگری بوجود آوردند قطعا مردم در برابر چنین اقدامات خلاف قانونی خواهند ایستاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ایرج امیری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲
۳۱
شما بفرمایید کی صلاحیت دارد .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
هركسي كه در چارچوب و مسير درست قانون مملكت حركت نكند نه مسيري كه از بيرون مرزها برايش طراحي مي كنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۱
۱۲۲
مردم 9دی نشان دادند در مقابل فتنه واکسینه شده اند.
پاسخ
سام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۰۲
۵۰۸
آخه جوجه بسیجی اندازه دهنت صحبت کن شما در اندازه ای نیستی که بخای درموردآقای هاشمی با 20 سال سابقه خدمت به ایران نظربدی.....به نظر من اصل فتنه خودشماها هستید....
پاسخ
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام اقا سام وقتی معنی فتنه رو نمیدونی نظر نده همین اقای هاشمی شما چند روز پیش گفته بودن که ما با اسراییل سرجنگ نداریم و بسیار چیزای دیگه که بماند بعد حرف دهنتم بفهم اگه همین بسیجیا نبودن تو الان حال و روزت اینجوری نبود
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
احسنت.خدایا به تو پناه می بریم از این همه تندروی.کاش می شد تمام طرفداران آقای هاشمی و خاتمی و موسوی یک جا جمع بشوند تا این کوته فکرها ببینندجه کسی بیشتر در بین مردم مقبولیت دارد؟
عبدالهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
لطفا ادبیاتتون را اصلاح کنید ؛ و بهتره بدونید که 20 سال نیست و 35 ساله که با تاسیس سلسله پادشاهی هاشمی همراه خانواده و ایل و تبار و خدم و حشم در خدمت انقلاب و اسلام است و کلهم خودشان را وقف کردند و در 79 سالگی هم نمی خواهند از فیض خدمت به مردم بی بهره باشند!!!!!!!!!!!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
آقا سام سلام
ظاهرا بدجوری از برو بچه های بسیجی کینه به دل داری. بر اساس نظر شما باید همسن کسی بود تا در موردش قضاوت کنی!درسته؟با این تفسیر شما تکلیف همه رو درباره قضاوت در مورد گذشتگان یکسره کردین درسته؟خب حالا کی همسن فتنه گران زمان امیر المومنینه بیاد پحث کنه؟!
یک بسیجی از غرب کشور
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اولا این نظرات که نوشته می شه رو لطف کنید سریعا تایید کنید. باید منتظر نظر شورای نگهبان می مانیم بعد نظر خاص الخاص رو می گیم
پاسخ
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۲:۱۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
حکایت اظها نظر این برادر بسیجی جوان در باب فعالیت سیاسی وبداخلاقیهای رایج در این موضوع مانند گود باشگاه پهلوان خودشیفته ومتوهمی هست که درب باشگاه را بسته وهمه را به زور وارعاب و...بیرون رانده وخود بدون رقیب ودر شرایطی خاص اظهار فضل میکند.من فکر میکنم همه ما وازجمله این برادر باید بیشتر حوصله کرده وکتب بخواند تا قدوقواره مناسبی برای اینگونه اظهار فضیلتها پیدا کنیم .چون اضهار فضل تهی از علم وتجربه سفاهت هست که آدم را متوهم میکند.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
باسلام تفکراتی همچون تفکرات و افراطی گری های شما کشور را به بیچارگی کشانده است.کمی خدا راهم در نظر بگیرید. خودتان را مسلمان می دانید؟ خواهشمندم دست از تند روی بردارید.
پاسخ
حاتم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
فعلا قضاوت نكنيد ببينيم ردصلاحيت نمي شوند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
او لا دار و دسته دیرو ز مر بو طبه ها شمی بو ده و نشان می دهد که این با ثرو ت اند وخته شده می تو اند تا حد ی اشو ب و زیان و ارد کند این اقا اگر تایید بشه چه برنده بشه چه با زنده دو سر ش فتنه و اسیب به مملکت و نظام اگر ببازه می گه تقلب شده اگر ببره مملکت به دامن امر یکا و عو املش نز دی می کند و بهم خو اهد ریخت و رهبر ی تضعیف خو اهدکرد اما در مو رد مشا عی از کدام تر یبو ن دو لت صحبت انتخا باتی کرده و اصلا قا بل قیاس با اقدام غیر قا نو نی تنش زای ها شمی در راه انداز ی کار نا و ال نیست
پاسخ
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۲
ببخشید شما؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
فتنه گری کار امثال شماست که از همین حالا ساز مخالف می زنید .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها