کد خبر: ۱۳۲۵۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
پیشکسوت پرسپولیس با بیان این که مایلی کهن کارنامه قابل قبولی ندارد، گفت: در شرایط کنونی، حمید استیلی بهترین گزینه برای هدایت سرخپوشان است.
به گزارش 598،ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره انتخاب پیروانی و درخشان به عنوان گزینه‌های نهایی سرمربیگری پرسپولیس مطرح کرد: کمیته‌ فنی پرسپولیس تشکیل شده از بین سه، چهار گزینه به دو نفر نهایی رسیده است که من می گویم این دو، جفت‌شان خوبند، اما معتقدم باید با درایت بهترین‌شان را انتخاب کرد.

وی در ادامه با بیان این که مربی خارجی به درد پرسپولیس نمی‌خورد، افزود: خودمان مربی بزرگ، زیاد داریم. بقیه‌اش به همدلی و حمایت اعضای کمیته‌ فنی بر می‌گردد و آنها باید صلاح تیم را در نظر بگیرند. آنها باید بهترین گزینه‌ها را مورد بررسی قرار داده و کادر فنی قوی را تشکیل دهند. نه این که در دقیقه‌ 90 مربی را انتخاب و بازیکن هم از قبل توسط مدیرعامل آمده باشد. در حال حاضر استیلی از نظر من گزینه مناسبی است. چرا او نباید جزو گزینه‌ها باشد؟ آقایان دوست دارند مایلی کهن را بیاورند، اما الان از بین استیلی، درخشان و پیروانی یک نفر می‌تواند مربی ایده‌آل باشد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: برخی‌ها انتقاد کرده‌اند و می‌گویند چرا سرمربی تیم حتما باید پرسپولیسی باشد. من می گویم چرا ما نباید مثل استقلال فکر نکنیم. به اعتقاد من پیشکسوتان دهه 40 و 50 مغروضانه‌ رفتار می‌کنند. همچنین شنیده‌ام که آقایان آشتیانی، کلانی و وطنخواه در اعتراض به تصمیم‌های باشگاه از کمیته‌ فنی کنار کشیدند، اما به اعتقاد من استیلی، درخشان و پیروانی صلاحیت مربیگری را دارند. خودم به شخصه مخالف حضور مایلی کهن هستم. او کارنامه قابل قبولی ندارد. آقایان مخالف حضور استیلی‌اند، اما استیلی در شرایط سخت، ‌تیم را گرفته بود و کارنامه بدی هم نداشت. درخشان هم نتیجه‌ بدی نگرفته بود. در هر حال به نفع پرسپولیس نیست که پیشکسوتان به این شکل رفتار کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها