کد خبر: ۱۳۲۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۷ خرداد ۱۳۹۰
به گزارش پایگاه 598، مجدالدین معلمی در جدید ترین مطلبش در وبلاگ سه الف نوشت:

انقلاب اسلامی بیمه است، رخدادهای انقلاب اسلامی را یک به یک مرور کنید! سرانجام کدامین واقعه به تحکیم بیشتر جمهوری اسلامی نینجامیده است؟

سرانجام کسب قدرت ملی گرایان غرب زده و رای آوری بنی صدر خائن در اوان انقلاب چه بود؟ جز این شد که هوشنمدی سیاسی مردم را افزایش داد و باعث حذف کسانی که عمیقا و قلبا به راه امام راحل اعتقاد نداشتند شد؟ کسی هست که باور نداشته باشد جنگ هشت ساله با همه ی تنگناها و مصیبت هایش نهایتا برای انقلاب نوپای ما برکت بود؟

اصلاح طلبان آمدند و رفتند. گاه ساختند و گاه تخریب کردند اما از آن دوره چه به یادگار ماند؟ خاتمی و یارانش رفتند ولی به طور ناخواسته باعث رویش نسلی مقاوم، انقلابی، هوشیار و فهیم شدند که از انقلاب اسلامی تا سال ها مردانه و جانانه پاسداری کنند. حال تصور کنید مطابق میل ما حجه الاسلام ناطق نوری رای می آورد. آیا چنین نسل بصیر و آبدیده ای جلوه می نمود؟

دولت دکتر احمدی نژاد هم برای کشور فرصت و غنیمت بوده و هست. او هم ضعف ها و قوت هایی داشته و دارد اما آنچه در این روزها فراموش شده، قضاوت منصفانه است. برخی چنان احساس خطر کرده اند گویی هیچ نقطه ی روشنی در دولت احمدی نژاد وجود ندارد و احمدی نژاد خطر مطلق برای نظام است. . .

آی آقایان احساس تکلیف مدار!! انقلاب اسلامی بیمه است، اینقدر حرص نخورید، اینقدر غر نزنید، اینقدر گیر ندهید، لااقل به اندازه ی کمی از این حرص و غر و گیرهایی که می خورید و می زنید و می دهید و کمی هم برای انقلاب کار کنید. این انقلاب کارگر فهیم و کاردانی می خواهد که برای حل ضعف ها و مشکلات اقدام عملی کند نه حرافی!

****************************

پی نوشت: سرباز خوب سربازی نیست که خودسرانه از فرمانده سبقت بگیرد و به اسم تیز بینی و شجاعت و فداکاری و بصیرت و . . .  به دل دشمن بزند. تا زمانی که رهبر عظیم الشان انقلاب جبهه ی جدیدی باز نکرده اند جبهه همان جبهه، دشمن همان دشمن است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها