کد خبر: ۱۳۲۵۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
لیگ برتر - دروازه بان استقلال می گوید که چرا وزیر ورزش در جشن قهرمانی آنها شرکت نکرده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال حرفهایش را با انتقاد از وزیر شروع کرد و گفت:« مربی تیم هم یک سال زیر فشار بی‌پولی و بازیکنان بوده است. امیدوارم یکی اینجا بیاید و به تیم سروسامان دهد. این تیم مگر مال وزارت ورزش نیست اما چرا وزیر ورزش اینجا نبود و چرا عباسی در جشن قهرمانی ما حضور نداشت؟ فشار زیادی روی استقلال بود اما خدا را شکر می کنم که توانستیم به عنوان قهرمانی برسیم و مردم را خوشحال کنیم.»
او این را گفت و ادامه داد:« برای این فوتبال‌مان متاسفم که بعد از چندین و چند سال هیچ کس نمی‌داند در تیم سال بعد حضور دارد یا نه، از مربی گرفته تا مدیر. حتی 15 – 16 بازیکن آزاد داریم اما برای فصل بعد هنوز پیشنهادی به آن‌ها نشده است و این در حالی است که تیم‌های دیگر پیشنهاد می‌دهند. نه مربی می داند که در تیم می‌ماند و نه بازیکن. این مردم را نگاه کنید چقدر خوشحال به خانه می‌روند. اگر هدف خوشحال کردن مردم است باید به استقلال و پرسپولیس برسند.»
رحمتی در پایان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید اگر به تیم ملی دعوت شوید، قبول می کنید با نه؟ گفت:« اگر دعوت شوم به تیم ملی می‌روم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها