کد خبر: ۱۳۲۵۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
لیگ برتر - گل محمدی با انتقاد از اعضای کمیته فنی می گوید افرادی در آنجا هستند که فقط خواسته خودشان را انجام می دهند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت:«به تراکتورسازان تبریک می گویم اما اگر در شرایط خوبی قرار داشتیم بازی را به آنها نمی باختیم.»
او با بیان اینکه هرچه در توان داشتند رو کردند ادامه می دهد:« من اصلا مجبور نبودم بر روی نیمکت بنشینم ولی به درخواست مدیرعامل تیم بر روی نیمکت نشستم. رویانیان به من گفت درست نیست سرمربی بر روی نیمکت نباشد.اتفاقاتی که بعد از فینال جام حذفی اتفاق افتاد برایم خوشایند نبود.»
او دوباره به جام حذفی اشاره کرد و گفت:« به اتفاقات بازی باختیم و گل‌هایی دریافت کردیم که فکر نمی‌کردیم گل شود و نیلسون دو گل از زاویه بسته خورد. این تیم را من نبسته بودم.در لیگ برتر از زمانی که من آمدم نتایج خوبی کسب کردیم در صورتی که تیم را من نبسته بودم. زمانی که من آمدم در پست‌های مختلف تعادل نبود ولی من این تعادل را برقرار کردم.بعد از بازی فینال هجوم و اعتراضاتی بود که واقعا در گذشته ندیده بودم و همه دست به دست هم داده بودند تا کار ما را زیر سوال ببرند که موفق نیز شدند.امیدوارم مربی بعد از من در این تیم موفق شود. مشکل پرسپولیس مربی نیست و مشکل از عدم ثبات در مدیریت و مربی است و این مشکلات همیشه به ما ضربه زده است.»
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه اگر از وی بخواهند در این تیم بماند چه کاری انجام می دهد گفت:« من یک پرسپولیسی‌ هستم و هر کمکی که لازم باشد انجام می‌دهم و پذیرفتن مسئولیت این تیم در شرایط بد بیانگر این موضوع است. ولی متاسفانه گروهی در کمیته فنی حضور دارند و آن را در دست گرفته‌اند که هرچه خواست خودشان است را انجام می‌دهند. باید رویانیان به این موضوع توجه کند.»
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها